Veien til nr 4 <3

I går og i dag har bekkenløsningen kommet for fullt [emoji24] Så er nesten sengeliggende med puter for å støtte opp. Har en sjef som ikke skjønner dette å mener at man kan jobbe selv med bekkenløsning og blødning. Jeg sa at beklager det kunne jeg ikke da jeg såvidt klarer å gå samt foten svikter. Så blir vel sykmelding straks regner jeg med.
 
For en dustesjef!
Sykemelding høres kanskje ut som en lur ide da ja!
 
8+5!
I dag har vært en tung dag. Jeg sov ikke i natt, prøvde å sove litt tidligere i dag men til ingen nytte. Kroppen er kjempesliten å ingen matlyst. I kveld så begynte jeg plutselig å blø mye, gikk ut av badet og stormgråt. Hadde så vondt i kroppen å har egentlig bare ligget på sofaen i dag. Samboeren ble skikkelig redd å ringte gyn på sykehuset, men de sa bare at jeg skulle ta på meg et bind å håpe på det beste, at blødningen sluttet. Så nå ligger jeg her å er livredd. Humøret er litt bedre men fortsatt mye smerter i kroppen. Heldigvis hadde 4åringen sovnet og 9åringen var på rommet å så tv.
Blir å ringe jordmor i morgen og lege for å få meg sykmelding. Føler jeg stresser alt for mye enn det jeg burde.
Mannen er heldigvis veldig flink!
 
Uff! Håper blødningen er uskyldig og at du får en sykemelding[emoji173]️[emoji173]️ stor klem til deg!
 
12+6 <3

I går var jeg igjen på en tidlig UL. Det var en aktiv liten krabat der. Blir sendt til fosterdiagnostikk på stolavs da morkaken ligger ned og foran, pluss enkelte medisiner. Så må være sikker på at alt er bra <3
Har fortsatt trua på at det er gutt jeg, mannen sier jente. Så gleder meg så masse til å få vite kjønnet.

Har også kjøpt litt klær til lille <3
 
Så gøy med tidlig ul. Alltid kjekt å få hilse på lille[emoji173]️ blir spennende å se hvem av dere som får rett nå da[emoji85] jeg og mannen er også uenig om hvem som bor i magen[emoji23]
 
Her er det en stund siden jeg har vært. Kommet et stykke på vei nå da. Ting begynner å bli rimelig tungt. :happy090
 
Back
Topp