Fra babyhåp til baby ❤

I dag er jeg skikkelig trøtt og det murrer litt. Litt sliten i korsryggen på en måte også. Er glad for de små symptomene jeg får, for jeg synes fortsatt det er vanskelig å tro på at jeg er gravid. Men så blir jeg jo litt engstelig når jeg kjenner noe også, for da frykter jeg jo at noe skal gå galt. Håper veldig på å få 3+ på testen på onsdag!

Er helt sikker på at 3+ kommer til å poppe opp på testen din på onsdag :Heartred
 
Jeg hadde tilnærmet ingen symptomer utenom ømme bryster og litt murringer :) Så det trenger ikke å være noe dårlig tegn overhode. Jeg skjønner selvfølgelig at du er bekymret, da, men jeg har en god følelse denne gangen! :)
 
5+6

Nå har jeg sommerferie! Hurra! [emoji2]
Hadde avslutning på jobben i dag. Glemte meg og spiste en snitte med røkelaks. [emoji87] Satser på at det går greit. Har lest noen steder at det går fint å spise røkelaks så lenge den er fersk, så krysser fingrene for det.
 
5+6

Nå har jeg sommerferie! Hurra! [emoji2]
Hadde avslutning på jobben i dag. Glemte meg og spiste en snitte med røkelaks. [emoji87] Satser på at det går greit. Har lest noen steder at det går fint å spise røkelaks så lenge den er fersk, så krysser fingrene for det.

Det burde gå fint :)
God ferie, heldiggris!
 
5+6

Nå har jeg sommerferie! Hurra! [emoji2]
Hadde avslutning på jobben i dag. Glemte meg og spiste en snitte med røkelaks. [emoji87] Satser på at det går greit. Har lest noen steder at det går fint å spise røkelaks så lenge den er fersk, så krysser fingrene for det.
Hurra for ferie! Nyt det og tenk at nå kan babyen og kroppen virkelig slappe av og kose seg og gro den lille stor og sterk:love017
 
Hurra for ferie! Nyt det og tenk at nå kan babyen og kroppen virkelig slappe av og kose seg og gro den lille stor og sterk:love017
Ja, og nå har du også ferie! Gøy å tenke på hvor langt jeg har kommet neste gang jeg skal på jobb siden det ikke er før i august! [emoji2] Skal ha litt aktiv ferie noen uker fra helgen av, men satser på at det går fint. [emoji41] Bære sekk fra hytte til hytte i fjellet burde vel gå greit så lenge sekken ikke er altfor tung? [emoji4]
 
Ja, og nå har du også ferie! Gøy å tenke på hvor langt jeg har kommet neste gang jeg skal på jobb siden det ikke er før i august! [emoji2] Skal ha litt aktiv ferie noen uker fra helgen av, men satser på at det går fint. [emoji41] Bære sekk fra hytte til hytte i fjellet burde vel gå greit så lenge sekken ikke er altfor tung? [emoji4]
Det går nok bra ja :) bare lytt til kroppen når den trenger pauser så kan man vel leve som normalt ellers :)
 
God ferie og kos deg masse!!
 
God ferie :) [emoji173]️
Røkelaks går helt fint så lenge ikke pakken har vært lenge åpen, og det tipper jeg den ikke hadde [emoji847]
 
Den røykelaksen var sikkert fra en ny pakke, så det gjør ingenting :D Goood ferie!! :) <3
 
I morgen skal jeg ta den siste digitale testen jeg har. Skikkelig spent på om jeg får 3+. Hvis jeg ikke får det, tror jeg at jeg vil måle hCG hos legen for å få vite om det går rette veien.
 
I morgen skal jeg ta den siste digitale testen jeg har. Skikkelig spent på om jeg får 3+. Hvis jeg ikke får det, tror jeg at jeg vil måle hCG hos legen for å få vite om det går rette veien.

Så spennende! Det gjør du helt sikkert, jeg fikk det allerede 5+1 :)
 
6+0

Ny uke og testen viste 3+! [emoji7]

3d0ad9d96032049c11db9e4098130753.jpg


Nå er jeg helt ferdig med testing og skal prøve å slappe av og bare nyte. [emoji173] Så godt med ferie. Ligger i senga og kan bli liggende så lenge jeg vil!
 
6+0

Ny uke og testen viste 3+! [emoji7]

3d0ad9d96032049c11db9e4098130753.jpg


Nå er jeg helt ferdig med testing og skal prøve å slappe av og bare nyte. [emoji173] Så godt med ferie. Ligger i senga og kan bli liggende så lenge jeg vil!

Sååå digg å få den siste 3+[emoji2]

Kos deg sååå mye med ferie[emoji177][emoji254] snart ferie her og!
 
6+3

Har kjent litt stikkinger/murringer de siste dagene. Også er brystvortene blitt såre. Bra med litt symptomer. [emoji4][emoji106]

Du er jo egentlig ganske heldig hvis dette er det eneste du kjenner, får håpe det blir værende på det nivået :)
 
Back
Topp