Vondt i magen etter høyhopping....

Tust

Elsker forumet
Okey. ...meg å mannen hadde oss ei runde i høyet i går kveld; og kl 23 begynte jeg å få smertefulle "sammentrekninger"/stramninger..Tok 2 paracet som hjalp null!..sånn har det vært i hele natt=fryktelig dårlig søvn! Gjør skikkelig vondt å reise meg;gå; og i det hele tatt fungere...Hva kan dette være?? Ikke kommet noe slim/vann eller noe.....
 
Har ikke det[emoji5][emoji5]nettopp handla å levert kommende storesøster i barnehagen[emoji5]nå skal jeg følge med[emoji6][emoji5][emoji5]

Krysser vi fingrene for rier? [emoji87] eller vil du at d skal vente en stund til?
 
Krysser vi fingrene for rier? [emoji87] eller vil du at d skal vente en stund til?
Er 38+2 så gjør ingenting nå liksom.jeg er lei.....men mannen vil helst vente til helga (da det blir syyykt mye å gjøre på jobben hans de 2 ukene etterpå;altså om han har perm[emoji23][emoji23][emoji87][emoji87][emoji85][emoji85]hehe
 
Spennende :D
 
Det skjedde meg for ganske lenge siden, fikk skikkelig ubehagelige kynnere etter samleie! De varte lenge også! Men dette var kanskje sånn i januar eller noe, og har ikke skjedd siden!

Spennende å se om det er fødsel på gang nå da[emoji1]
 
Okey. ...meg å mannen hadde oss ei runde i høyet i går kveld; og kl 23 begynte jeg å få smertefulle "sammentrekninger"/stramninger..Tok 2 paracet som hjalp null!..sånn har det vært i hele natt=fryktelig dårlig søvn! Gjør skikkelig vondt å reise meg;gå; og i det hele tatt fungere...Hva kan dette være?? Ikke kommet noe slim/vann eller noe.....
Åssen går det nå? [emoji4]
 
Er 38+2 så gjør ingenting nå liksom.jeg er lei.....men mannen vil helst vente til helga (da det blir syyykt mye å gjøre på jobben hans de 2 ukene etterpå;altså om han har perm[emoji23][emoji23][emoji87][emoji87][emoji85][emoji85]hehe


Nei da er det bare å få ut baby da
 
Åssen går det nå? [emoji4]
Update: ringte føden og reiste inn på sjekk i går kveld kl 19.00. Ble da sjekket;ikke helt moden livmorhals;men hun fikk inn 2 fingre..hun mente det var nedkomst/-gangsrier og det hadde noe effekt på livmorhalsen...riene stoppet selvfølgelig opp da vi kom på føden;så vi reiste hjem igjen[emoji5]sovet noe mer i natt;og ikke så vondt lenger..[emoji5][emoji5]
 
Update: ringte føden og reiste inn på sjekk i går kveld kl 19.00. Ble da sjekket;ikke helt moden livmorhals;men hun fikk inn 2 fingre..hun mente det var nedkomst/-gangsrier og det hadde noe effekt på livmorhalsen...riene stoppet selvfølgelig opp da vi kom på føden;så vi reiste hjem igjen[emoji5]sovet noe mer i natt;og ikke så vondt lenger..[emoji5][emoji5]
Så fint det ikke var noe galt [emoji16] å spennende med nedkomst rier! Da skjer det jo ting [emoji4] det er typisk at det stopper når man skal på sjekk da[emoji13][emoji85] men godt de tar alt på alvor på føden, så føler man seg trygg [emoji5]️[emoji106]
 
Update: ringte føden og reiste inn på sjekk i går kveld kl 19.00. Ble da sjekket;ikke helt moden livmorhals;men hun fikk inn 2 fingre..hun mente det var nedkomst/-gangsrier og det hadde noe effekt på livmorhalsen...riene stoppet selvfølgelig opp da vi kom på føden;så vi reiste hjem igjen[emoji5]sovet noe mer i natt;og ikke så vondt lenger..[emoji5][emoji5]
Da er det bare å ha seg mer![emoji85] [emoji2] [emoji23]
 
Da er det bare å ha seg mer![emoji85] [emoji2] [emoji23]
Ehm;dette blir mannen ikke med på nei[emoji23][emoji23]hehe....

I går/ natt har det kommet noe blod etter "fingersjekken",og nå har slimproppen for alvor begynt å gå....å lille jobber fælt med å legge seg tilrette inni der[emoji23][emoji23]alt man må igjennom som gravid![emoji23]
 
Back
Topp