Vi Går inn for det og vi klarer det!Ja det går hvis man virkelig går inn for det [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi Går inn for det og vi klarer det!Ja det går hvis man virkelig går inn for det [emoji6]
Bytter de lærer hvert år??Ja omtrent dessverre
Vi er 2 som driver og oppdaterer herVis vedlegget 227933
Misset en oppdatering så jeg har ikke eksakt tempo, men det ser ut til å ha gått opp ja
Ny snart
Så bra
Han må hentes daAha. Jaja. Kan ikke gå bare du da? [emoji1]
Godt med noen som tar ditt parti [emoji6]Nope. Men svigerfamilien er grei sånn sett. Mye masete, joda.. Men.. Svigermor tar f.eks alltid mitt parti når han er teit. (ikke så vanskelig å få med seg at han har vært ute f.eks). Så.. Han fikk jo først en god runde kjeft fra meg. Begge kveldene. Så en skjennepreken fra sin mor. Så mormoren som ristet på hodet (og sa i fra tydelig i ettertid at hun var veldig skuffa)..
Han og broren gikk ut sammen på lørdagen. Dama til broren var heller ikke mye blid i går.. Så.. Altså. De har fått HØRT det. Men de er så.. Ååh.. Irriterende, begge to. For de mener jo det likevel var verdt det.
Jeg sa jo til samboer at jeg gjerne ville han kom tilbake litt tidlig så jeg fikk sett ham jeg og.. "Ser hverandre hver dag, så er det noe vits i?"
......
Vi er 2 som driver og oppdaterer her![]()
Håper du holder en stund til [emoji6]Så koselig.
Spørs hvor lenge jeg holder ut, er stup trøtt
Bytter de lærer hvert år??
Her har de hatt de 3 samme kontaktlærerene i 2 år, og skal ha dem iallefall ett år til. Mulig en går ned igjen på 1.trinn etter 3.klasse. Men ingenting er avgjort enda.[/QUOTE
Mange bør helst ikke legge seg kl 22 nei...Det kommer litt an på hvor mange som går og legger seg
Planer for St. Hans?
Hihi, ja jeg vet [emoji6]Har gjort det helt til nå jeg[emoji23]
10 er jo ikke akkurat mye?![emoji849]
Jeg gjør et forsøk på det samme nå, så håper dere skravler [emoji13]Det er viktig at man ikke skravler alene ja[emoji12]
Ja. Sammenlignet med innsatsen i går så er det det.
Men faren burde bittelitt opp
Noen som er heldige [emoji23]
Jeg gjør et forsøk på det samme nå, så håper dere skravler [emoji13]