Det hadde detDet hadde vært supert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde detDet hadde vært supert
ÅneiOr not...
Så deilig.fint vær da regner jeg med ?
Innlegg er fint,Jeg skriver innlegg [emoji23]
Er litt rundt om for å se om det er noe å svare på
Koselig daSommerfest med sameiet
Kakestykkene må være akkurat like store, dele ting NØYAKTIG på midten... Yep. Søsken [emoji23]Veldig. Jeg og min søster kjøpte en sitronfromasje når vi var små. Den hadde riller på toppen. Vi måtte telle rillene og være helt enige om hvor midten var. Og gud forby om man skjærte liiiitt skjevt nedver [emoji33][emoji33][emoji33][emoji23]
Prøver igjen om litt. Nå holder hun rundt meg.;-)Ånei![]()
Noen som er heldige [emoji23]Strålende sol og 23 grader[emoji1]
Det er selvsagt viktig ja
Tempo nå lå på 10 i miuttet og da tar de 1500 innleggene som er igjen 2,5 time så faktisk skal ikke tempoet synke... ideelt sett litt opp fordi det gjene kan få lov til å gå ned siste timen. Ja, for at man skal slippe det racet.
Det er jo bra [emoji16]Men det ligger stabilt rundt 10
Kjøpte lærergave
Kb kjøpte kjærestegave
På apoteket
På jysk å hentet skap
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Usj. Verste er at med den i nåtid hadde jeg vært akkurat lik!Kakestykkene må være akkurat like store, dele ting NØYAKTIG på midten... Yep. Søsken [emoji23]
Rakk ta på meg brillene. Og sette meg oppSå bra. Liste fint nå![]()
Vi lurer på om vi skal på opplegget som er nede ved vannet her. Skal se an litt.Planer for St. Hans?
Det gjorde viVant dere da?[emoji2]
Det er jo nærmet karakterbrist at du ikke gjør det![]()
Så koselig også da. Elsker når de små holder rundt meg [emoji170]Prøver igjen om litt. Nå holder hun rundt meg.;-)
Det er så typisk [emoji49]Jeg stod mer eller mindre stille i rundkjøring, kjente et lite bump bak.
Kjørte ut etterhvert som køen gikk fremover, og han kjørte ut en annen utgang...
Det skal detNei, ikke gi opp
I dag skal det gå