Aner ikke, må handle.Hva skal dere ha til middag i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke, må handle.Hva skal dere ha til middag i dag?
Trur det blir pannekaker om jeg ikke gidder å gå i butikken å kjøpe grillmat[emoji23]Hva skal dere ha til middag i dag?
Så bra daDet opprettes tråder og det skrives i tråder, og ikke bare massiv skraving her, men skriving mange steder![]()
Me like
Vis vedlegget 227906
Denne tråden.... ja den er ajour ut uka allerede![]()
Spagetti og pølse mistenker jegHva skal dere ha til middag i dag?
Klary det rrTenkte jeg skulle skravle litt. Snuppa sovnet godt på meg og snorket søtt, legger hun forsiktig ned i vugga, men 2 minutt senere hadde hun fått nok. Det er jo så mye bedre å ligge oppå mamma hele tiden må forstå![]()
Sove godtPrøve ta meg en liten hvil på sofaen jeg. Unga gikk opp for å leke med playmo/lego. Benytte meg litt da.
Jupp det stemmerKb som spiller?
Eh nei daSå gøy da[emoji1]
Har du hatt en fin dag?God ettermiddag til deg[emoji1]
Det er bra at flere også skravlerDet opprettes tråder og det skrives i tråder, og ikke bare massiv skraving her, men skriving mange steder
Me like
Vis vedlegget 227906
Denne tråden.... ja den er ajour ut uka allerede![]()
Her blir det fiskepinner med potet og grønnsakerHva skal dere ha til middag i dag?
Må tenke på middag her ogsåSkal vi se. Eldstemann går hjem om femten minutter. På tide å hente mellomste ja. Og se hva jeg trenger for middag til oss uten mannen. Før hun skal i bursdag. Og verifisere hvor bursdagen er. At jeg tenker på rett skole
Var jo det Kengu gjorde i går, svarte på alt siden fredag [emoji23]Blir egentlig litt frustrert over at jeg ikke gjør det[emoji23]
Jeg gjorde jo det i "gamle dager" jeg, svarte på alt [emoji23]Takk for det[emoji1]
Nei, der må jeg faktisk kaste inn håndkle[emoji23]
Hjemmelagde kjøttkaker i brun saus med kokte poteter , ertestuing og gulrot.Her blir det fiskepinner med potet og grønnsakerKjapt og enkelt i dag
Hva skal du ha til middag i dag?