Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn var mine oghata å sove alene
![]()
Sove godt. Skulle ønske jeg og hadde tatt meg tid til det i dagPrøve ta meg en liten hvil på sofaen jeg. Unga gikk opp for å leke med playmo/lego. Benytte meg litt da.
Ja skjønner ikke hvorfor de foretrekker kos [emoji14]Merkelig det der
Jobb her...[emoji2] ha en flott dag du også!
Ja skjønner ikke hvorfor de foretrekker kos [emoji14]
Når er du ferdig?Takk for det[emoji1]
Hehe viktig å komme med de innimellomHei hei Ronja
(sånn, fritt frem med fem til)
Åhh se derDet opprettes tråder og det skrives i tråder, og ikke bare massiv skraving her, men skriving mange steder
Me like
Vis vedlegget 227906
Denne tråden.... ja den er ajour ut uka allerede![]()
Her regner det. Kjedelig.Hmm, ser jeg mot øst ser det egentlig brukbart ut, Tror ikke det regner. Grått, men greit.
Hunden syter så jeg burde ut en tur, lillemor sov for lite ås tenker jeg kanskje tar henne i bæresele og ser om hun sover litt mer. Men med hunden i så fall gå i skogen da, sånn pga den hofta.
Ser mot vest. Klissvåte vinduer. Renner vann nedover ruta. Frister ikke mye å gå ut. Hunden iker seg ikke ute om det regner og gå i skogen når det er så vått er så glatt.
Greit nok at det nok blåser fra vest og derfor er vinduet mot øst beskyttet av huset, men synes jeg hører det regner også jeg... Hunden finner teppet sitt og legger seg til ro. Jeg tror vi glemmer den turen jeg, lillemor får klare seg uten eller evt sovne i bien når vi henter i bhg.
Det kan vi likeDet opprettes tråder og det skrives i tråder, og ikke bare massiv skraving her, men skriving mange steder![]()
Me like
Vis vedlegget 227906
Denne tråden.... ja den er ajour ut uka allerede![]()
Tror det blir spaghetti og kjøttdeig her. Det har vi. Og det er mannen som er hjemme med barna mens jeg er på kveldsvakt, så tipper han velger det vi har fremfor å handleHva skal dere ha til middag i dag?
Ja, er det.Hehe viktig å komme med de innimellom![]()
Flott. I dag tar vi 6000!Åhh se derVært fart
Supert!!
Aner ikke, må handle.Hva skal dere ha til middag i dag?