♡ Skravletråd JUNI ♡

God morgen jenter[emoji1]
Jeg gidder faktisk ikke lese/skumme 950 innlegg!![emoji33][emoji1]
Håper alle får en fin dag!
What [emoji54] den här jeg aldri hørt fra deg før [emoji85]

Spennende med ny seng da. Fant du noen fine? :)
Er ganske begrenset utvalg i høye senger så fin blir den nok ikke, men veldige praktisk da ihvertfall [emoji4]

Ser på en fra IKEA som fins både her og på finn, 800 kr forskjell da men lettere å kjøpe brukt her enn å reise inn til Oslo [emoji85]

God morgen alle effektive dere ! For holy shit. Jeg hoppa glatt over de noe og 100 sidene her gitt [emoji23][emoji23]

Fremdeles råtrøtt. Men våken i det minste. Vil egentlig sove kjenner jeg. Kroppen er øm og trøtt. Menmen. Hive meg i dusjen og komme meg på jobb. Så håper jeg det går over :)
Har ikke hvert her på noen dager jeg så var ca 3000 mye innlegg for meg igår, leste ikke dem akkurat [emoji13]

God morgen damer! Jeg og katta ligger i senga enda, men må vel stå opp og begynne å gjøre noe fornuftig :) i dag skal jeg rydde soverommet og sette i gang robotstøvsugeren her inne, og vaske noen maskiner med klær. Men først frokost!
Høres ut som en fornuftig dag [emoji4]

Er ganske begrenset utvalg i høye senger så fin blir den nok ikke, men veldige praktisk da ihvertfall [emoji4]

Ser på en fra IKEA som fins både her og på finn, 800 kr forskjell da men lettere å kjøpe brukt her enn å reise inn til Oslo [emoji85]
Brukt er bra :D håper mini blir fornøyd da:)

Back
Topp