Skal sjekke....Hba er tallene nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal sjekke....Hba er tallene nå?
Natta [emoji173][emoji173]I senga her nå og tar kvelden . Natta![]()
Hvor langt er du på vei?Ligger på sofaen med bena høyt og leeeeeengter etter fødsel, haha
Neidaa. Det går. Men litt slitsomt [emoji23]Er 1705 innlegg på nesten to timer umulig? Jeg har ikke peiling på hva som er mulig og ikke sånn skravlemessig![]()
Ha ha uff daMåtte bades her. Frøkna tømte en yougurt over hue![]()
Raste ned her også etter en helg uten
Hva mangler vi nå?Ser it som vi mangler ca 30 tråder
Æsj det var lenge30 timer til de 72 timene er gått... Lei!
Jeg er tom selv [emoji23]Begynner å gå tom for trådideer nå Noen som vet hvordan vi ligger an?
Det er braSkal sjekke....
Ser den i app i allefall. Fant du ut av dwr?Må man logge inn på pc for å se topp100-lista? Eller er det noe sted jeg kan finne den i tapatalk?
Det hadde vi jaPlaner for helgen?
Jeg har trua2665 innlegg til å gå gjennom
Noe håp om å.nå målet eller?
Så spennende daSkal på avømmeinstruktørkurs. Så har pakka bagen og klar for ei hel helg med det da [emoji85]
Da prøver jeg litt tilJeg har trua![]()
Godt med en god rytme på dagenNesj, nå har jeg vært sykemeldt såpass lenge (100% siden starten av mai), så jeg har begynt å fått en god rytme på dagene her hjemme. Og så er jeg jo så trøtt, så jeg sover minst 12 timer per døgn.. ofte mer. [emoji28]
Men da har du kanskje ferie en uke lenger enn de da?Nei det er ikke ille [emoji16]
Jeg jobber bare 80% da, så 2 uker igjen.
De andre her har bare ei uke igjen før ferie de [emoji13]
Jeg ogaåFalt nedover listen i helgen ser jrg
Vet ikke hvor jeg skal lete [emoji28] hvor ligger den i appen?Ser den i app i allefall. Fant du ut av dwr?
Har du det bra Skrømt?God kveld!![]()