Hehe den synges masse her ogsåHumøret hennes var fint. Men hun tulla rundt i senga og ville ar jeg skulle synge. Eller hun gjorde. (bæ bæ bæ bæbæ bæ bæ bæbæbæ bæææ)
Sovna nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe den synges masse her ogsåHumøret hennes var fint. Men hun tulla rundt i senga og ville ar jeg skulle synge. Eller hun gjorde. (bæ bæ bæ bæbæ bæ bæ bæbæbæ bæææ)
Sovna nå
Sove allerede? Går det bra for natta di? Eller sitter du og skravler. Trøtt, med oss noen timer?Er så trøtt
Då søtFavorittsangen hennes.
Broren har sunget den for å roe henne ned i bil f.eks siden hun var bitte lita. Synges stadig, og kreves ved legging. Bæ! Sier hun
Hvilket potetgull?Hørtes ikke dumt ut.
Her blir det enten brødskive eller kavring med sukker. Eller potetgull...
Toget hadde startproblemer i trondheim, hadde ikke strøm tror jeg. Så halve toget gikk en time forsinket. Resterende av toget (min del) fikk buss for tog HELT til Oslo! Det er litt drygt.Hva da?
Hehr kultDet var det som ble først tomt!.[emoji1]
Begynner bli tom for pizzasnurrer ser je også
Takk takkFortsatt god bedring til mannen[emoji4]
Ikke sove allerede nei , men snartSove allerede? Går det bra for natta di? Eller sitter du og skravler. Trøtt, med oss noen timer?
Har bakt ;krDa må det bakes[emoji1]
Tror det. Ganske. Veldig sammenlignet med da. Et annerledes konkurranseinstinkt?
Så herlig!Var på daftø til kl 14 så dro vi hjem etter en flott helg
Så herlig å få gjort unna litt
Jeg har slitt med nsb i hele dag, så dagen kunne vært bedre![]()
godt for alt som er unnagjort før bebi kommer Så langt skrevet 68 innlegg
Ja, men bare på nrk så langt. Ser du på noe spennende?Ser dere på TV i kveld?
Ja det blir gjerne voldsomtFire timer.
Trolig over 3000 innlegg
Og reelt under fire timer. Men nå avrunder jeg
Det betyr 750 i timen. Over 12 i minuttet.
Det blir krevende. Det blir fingerkrampe. Og vi må være en del og få litt drahjelp rundom helst.
Nå mange fler , men hjelper lite j dagGodt jobbet[emoji1]