♡ Skravletråd JUNI ♡

Her sover 1 av 2
Her sover ingen.

Eldre gjør spillelekse
Mellomste... Tja. Leker.
Yngste spiser kveldsmat og mannen tok over mating ettersom hun var motvillig og jeg ba om hjelp til å diskutere med en motvillig sønn ang spilling som mannen tolket som hjelp til mating ;-)

Jeg tar henne på badet snart og så satser jeg på at han legger se store

Her sover ingen.

Eldre gjør spillelekse
Mellomste... Tja. Leker.
Yngste spiser kveldsmat og mannen tok over mating ettersom hun var motvillig og jeg ba om hjelp til å diskutere med en motvillig sønn ang spilling som mannen tolket som hjelp til mating ;-)

Jeg tar henne på badet snart og så satser jeg på at han legger se store
Når pleier de rldstelegge seg

Innom en kjapp tur bare. Er så sliten [emoji42] Men begynner svømmeinstruktørkurset er over og alt bestått. Livredderprøven og alt ble godkjent. :) Tok quiz i slutten og jeg kom på 2. Plass med 11 rette av 12 mulige [emoji1]

Men så sliten at jeg må snart ta kvelden rett og slett :)
Gratulerer. Så flink:) skjønner godt du må sove

Gratulerer. Så flink:) skjønner godt du må sove
Takk :D skulle ønske jeg orka skravle masse. Håper i morgen er bedre. Men da er det jobb og sommeravslutning. Skulle ønske det var fri da... [emoji85] Forhåpentligvis bedre etter litt søvn da :)

Men ja tråder lagde vi fort i går
Tråder går om vi må. Innlegg er viktigere nå tror jeg.

Men klart. Når det ikke finnes noe å svare på er tråder også innlegg, ;-)

Takk :D skulle ønske jeg orka skravle masse. Håper i morgen er bedre. Men da er det jobb og sommeravslutning. Skulle ønske det var fri da... [emoji85] Forhåpentligvis bedre etter litt søvn da :)
Sønn er det bare:) jobb her i morgen også

Innom en kjapp tur bare. Er så sliten [emoji42] Men begynner svømmeinstruktørkurset er over og alt bestått. Livredderprøven og alt ble godkjent. :) Tok quiz i slutten og jeg kom på 2. Plass med 11 rette av 12 mulige [emoji1]

Men så sliten at jeg må snart ta kvelden rett og slett :)
Sov godt!

Og gratulerer!

Back
Topp