>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hahaha [emoji23][emoji23]Hahaha. Jeg krymper. Var sikker på at jeg var 157. Men kardiologen insisterte på 156 [emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha [emoji23][emoji23]Hahaha. Jeg krymper. Var sikker på at jeg var 157. Men kardiologen insisterte på 156 [emoji13]
Håper detSå gøy [emoji16]
Frrge var 14 så da er dette 15 og dette går treigere enn jeg følte det skulle
Hahaha nææhh i grunn ikkeHvorfor burde du ikke svare, kaller du den "hans majestet god dag"?
Jaja absolutt! Litt som Nemo. Elsker den og. Men den er og morsom på norsk. Også elsker jeg når barnefilmer oversetter "oh shit" til "åh bæsj" [emoji23]Hahaha. Må se den også med original [emoji23]
Prøve å fylle litt pepsi max *skål* [emoji23]Så bra vi er rar. Skål for det
MÅ klare detteIkke jeg heller hehr
En tur? Hvordan tur? Gåtur? [emoji23]Klart å overtale mannen på en tur til Hehe .
Ohhh Nice men trådene
Alltid effektive de turene dine da [emoji39]
Åhh jaMÅ klare dette![]()
Yes. Men de står opp selv her da. De er jo så store såJa det skjønner jeg! Må jo orke barna og![]()
Heldig derYes. Men de står opp selv her da. De er jo så store så
Hei Lillafrosk. Ikke rart du er sliten. Håper du får hvilt deg litt. Hvor lenge skal dere være?Hei! Igjen. Ikke hatt tid til å vært innom ordentlig. Men. Hei. Er her nå. Litt. Tenkte se om jeg fant en film på viaplay eller noe. Sliten som bare det nå.
Samarbeider ikke fingrene mine heller, mye tastefeil! 20
Fytti. Legger meg i protest da [emoji23]Hahahaha. Spyro. La oss lage 1000 tråder før 00 [emoji23]
Haha mikkelparkenEn tur? Hvordan tur? Gåtur? [emoji23]