♡ Skravletråd JUNI ♡

Men god fredags morgen folkens.

Bare fire her i huset når vi våknet. Mellomste har sovet en kort natt i bhg. Det kom melding etter 23 om at de begynte å legge seg, og i sjutiden mens vi var på badet kom melding om at det vsr godt med frokost (ped leder som sender meldinger altså, seksåringen har ikke med seg telefon ;-))

Ja, da skal jeg slippe å gå ut i regnværet, mannen kjører og guttungen går.

Ehh.

Mannen har ikke luftet dyret, nei? Nei, vi må ut med henne. Guttungen sier hade og kommer ca ned trappa før han snur og spør om jeg kan kjøre ham. Han har ingen god grunn, men jeg har heller ingen god grunn til å nekte, så vi lufter hund og kjører storebror til skolen. Han føler seg ikke i knallform, men jeg er ganske sikker på at det går over når han kommer igang for dagen. Er han dårlig skal han selvsagt få komme hjem sa jeg. Men da tar jeg dem ikke med på biblioteket.

Jeg fant i det minste lommeboka mi i dag da, med lånekortene. Så jeg slipper spørre om vi kan få nye....

Håper dere har hatt en super dag og at storesøster har koset seg på overnatting[emoji1]

Guttungen syntes det kunne vært premie på nivå 15 også. Nei, det er 5, 10 og 20 sa jeg.

Han hadde lekse om å fortsette tallrekker i går så han tenkte et sekund. Å, det dobler seg! Ja, det gjør det. Da burde det være premie på 40 også.

Greit sa jeg. Kommer du deg til nivå 40 skal jeg kjøpe deg en premie.

Han er pr i dag på 11 eller 12 ;-)

Edit: gjelder sommerles-konkurransen på biblioteket altså. Om noen ikke skjønte det.

Så flink han er[emoji1]

Mett :) Eldste forsvant med sykkelen da. Hu skulle hjelpe til i ei venninnes lillebrors selskap. De to skulle være selskapsvakter visstnok. Godt hu jobber [emoji23][emoji23][emoji23]

Back
Topp