♡ Skravletråd JUNI ♡

Hehe herlig sagt ! Det er jo kunst om det er fint og gjort av dyktige folk ja:)
Hu jeg går til er råflink. Spesielt innen realisme [emoji7] Så skal absolutt tilbake til hu :)

Så sitter jeg utenfor skolen og venter. Skolen slutter om et minutt så snart.

Jeg står fremst i drop-sonen da.

Det kommer en bil til.

Kan ikke stå bak meg nei. Kjører forbi, svinger halvt inn i plana og stopper. Halve bilen forbi skiltet om ingen innkjøring 7-17.

Går ut av bilen og inn for å hente.

Neste bil står bak meg

Og neste
Parkerer i svingen hvor jeg skal kjøre ut. Det er bredt nok til å passere men likevel.... Hvor vanskelig er det å stå langs fortauet??
Herreguuuuud, folk...

Måtte hente eldste på skolen... Hadde så magekramper at hun satt bare å gråt. Hardt å bli voksen gitt. Vært på apotek og kjøpt noen tabletter og noe sjokolade [emoji56] Nå sofa tid og håper det virker fort. Snart avgårde hente minste. De tar egentlig fylle hjem så.

Så ble ikke full dag på jobb gitt
Fylle..?

Kjedelig med magekramper da.. Godt det er helg nå, så rekker kanskje det verste gå over [emoji4]

Måtte hente eldste på skolen... Hadde så magekramper at hun satt bare å gråt. Hardt å bli voksen gitt. Vært på apotek og kjøpt noen tabletter og noe sjokolade [emoji56] Nå sofa tid og håper det virker fort. Snart avgårde hente minste. De tar egentlig fylle hjem så.

Så ble ikke full dag på jobb gitt
Stakkar :(
Naproxen+ paracet og varmeflaske.
Syns så synd på alle andre som også har masse smerter ved mens.

Stakkar :(
Naproxen+ paracet og varmeflaske.
Syns så synd på alle andre som også har masse smerter ved mens.
Det er kjøpt inn. Eller ikke naproxen da. For de på apoteket mente det ikke var ideelt for ei på 11 år. Så ble kjøpt inn ibux og paracet i første omgang. Så fikk jeg heller komme tilbake om det ikke fungerte med det. Ibux er tatt og hu er bedre :)

Det er kjøpt inn. Eller ikke naproxen da. For de på apoteket mente det ikke var ideelt for ei på 11 år. Så ble kjøpt inn ibux og paracet i første omgang. Så fikk jeg heller komme tilbake om det ikke fungerte med det. Ibux er tatt og hu er bedre :)
Eneste som funker på meg er paracet og naproxen, men så er jeg plaga med endo, så ikke helt innafor normaldelen av smerteskalaen ;)

Typisk sånn "voksengreier", brått må man gå med bind/tamponger og smertestillende på seg hele tida, bare sånn i tilfelle.

Jøsses. Sneik en dialekt inn der [emoji23] Følge mente jeg jo [emoji14]

Håper også at helga tar det hele nå. :D
Ahaa! Haha. Jeg tenkte du mente et transportmiddel, men kom med skrivefeil [emoji28][emoji28]
Får håpe det. God bedring til henne!

Shit. L leste ferdig gutta i trehuset. Alene. I dag. Og gikk visst fra nivå 1 til nivå 7 på et blunk.....

Back
Topp