Usj, ennå lenger tur daEr vel en del forsinket. Måtte kjøre i 40 km/t over en lengre strekning. :S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj, ennå lenger tur daEr vel en del forsinket. Måtte kjøre i 40 km/t over en lengre strekning. :S
Er vel en del forsinket. Måtte kjøre i 40 km/t over en lengre strekning. :S
Mye bilder i denne og? Så egentlig ganske grei ut.Guttungen leser denne nå
Skal til på kapittel 2b etter at man etter kapittel 2 hadde 1b, det man glemte i kapittel 1 ;-)![]()
![]()
Men klokka er over 11
Jeg kan skravle med deg til ett, så skal jeg hente ungene mine og dra på biblioteket
Så det aner meg at siden klokka er over 11 burde lillemor sove snart...
Mye bilder i denne og? Så egentlig ganske grei ut.
Halvtime forsinket.. Jaja. Går greit enda i alle fall.Usj, ennå lenger tur daDet var jo kjekt for deg
![]()
Jepp. Halvtime forsinket ved siste stasjon.Høres litt forsinkende ut ja
Men klokka er snart tolv!
Har ikke nsb en sånn "er toget i rute" greie tro?
Ingen sniksoving neiJeg sovner smått litt. Eneste fordelen med å ha sovet dårlig i natt [emoji28]
Ingen sniksoving før 11 i dag altså?
Høres bra ut.En god del. Noen sier med bare tekst, men da gjerne noe uthevet tekt så det ikke ser så tørt ut likevel. Skal ta bilde
Det er som regel digg, da. Godt med søvn..!Ingen sniksoving nei
Men så våkna vi jo en time senere enn vi pleier (av alarmen for en gangs skyld) også da.
Kjedelig.Halvtime forsinket.. Jaja. Går greit enda i alle fall.
Stor skrift og da. Hadde sikkert vært noe for LF.eks sånn inni
Noen sider er bare tekst mens andre er en del tegning på. Litt variert![]()
Ikke barebare å huske sånt [emoji28]Kjedelig.
Jeg må få i meg lunsj. Skal plukke opp eldste på parkeringen utenfor skolen 1315
Om han husker det...
Stor skrift og da. Hadde sikkert vært noe for L![]()
Ikke barebare å huske sånt [emoji28]
Usikker på hvordan L ligger an.. Hun går ut av 2. Klasse nå..Stor skrift også ja. Beregnet for ferske lesere
Nå er jo ikke min det, han går ut tredje klasse og leser bra for alderen, men han er fersk på å lese historier. Han har lest mest faktabøker. De har ofte relativt liten skrift, men mye bilder og en og en side kan leses frittstående. Jeg prøver å få ham igang med å lese litt MER.
Gammel er han? Mi har nylig bikka 9 kg og flyttet over i toddler setet [emoji14] Milepæl.Liten stor gutt som fremdeles passer i babysetet
![]()