♡ Skravletråd JUNI ♡

.. God beinplass for en 5 timers tur...
Er togstasjon her og sånt, men er jo ikke av typen lokaltog da. Om man først tar tog her, er det gjerne langt.
7da736e78a4ededa9051e065ed525d8f.jpg
0e6a61271ba6550e3dc3380b7d4e25e6.jpg

(edit: første bilde hentet på google)

Det var i lang tid snakk om, og noen ildsjeler snakker om det forsatt, å bygge toglinje til Ålesund. Men den stopper på Åndalsnes. Så vi må kjøre sånn halvannen time for å komme til togstasjonen. Eller, det går buss da.

Da er jeg 100% ferdig med boden! Føles rart å stikke innom røde kors kl 1 om natta og lempe av på laste plan der men satser på at de blir fornøyde imorgen når de ser sykkel osv [emoji4]

Også fått kastet alt som skulle kastes, bonus ryddet nesten hele leiligheten og ordnet rommet til snuppa så imorgen er det "bare" støv, oppvask, støvsuging og vasking av kjøkken og bad
Men bod i 4 etasje med null heis og minst 10 turer idag kjennes godt ja!

Så flink du er snuppa[emoji1]

Litt dårlig ide at lillemor SLÅR AV mobilen min og slenger den oppi ei lekekasse...
Pleier være ulurt. Sånne ting kan ende med at man må kjøpe ny fordi man ikke aner hvor den er [emoji33]

Det var i lang tid snakk om, og noen ildsjeler snakker om det forsatt, å bygge toglinje til Ålesund. Men den stopper på Åndalsnes. Så vi må kjøre sånn halvannen time for å komme til togstasjonen. Eller, det går buss da.
Er et stykke det. Skulle vært togdekning over hele landet..

Pleier være ulurt. Sånne ting kan ende med at man må kjøpe ny fordi man ikke aner hvor den er [emoji33]

Vel, jeg spurte henne hvor den var (hadde en vag ide) opg hun gikk til den aktuelle kassen og ropte på meg for hun nådde ikke tak i den.

Grei sånn da i det minste...

God morgen jenter :)

Kjenner at det passet ekstremt dårlig med en natt uten søvn når mannen er borte til i morgen. Formen min er jo ikke akkurat en innertier i utgangspunktet... Nå er lille grinete etter lite søvn, og hodet mitt prøver hardt å ta livet av meg tror jeg. Nå åpnet himmelen seg også [emoji23] Oh joy..

Planer for dagen?
Håper hun tar det igjen så du også får sovet litt igjen.

Her er det rydding og vasking (as always) ferdig med rommet til snuppa bare x antall igjen

Back
Topp