Samboer sover på sofa, jeg prøver å se tv men orker ikke sitte her fordi han snorker så drøyt høyt [emoji23]
Hehe, spark ham ut av sofa[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samboer sover på sofa, jeg prøver å se tv men orker ikke sitte her fordi han snorker så drøyt høyt [emoji23]
Bare 6500 innlegg igjen her jo! Dette er jo knall!
.. God beinplass for en 5 timers tur...
Er togstasjon her og sånt, men er jo ikke av typen lokaltog da. Om man først tar tog her, er det gjerne langt.![]()
![]()
(edit: første bilde hentet på google)
De blir stappfulle etterhvert. Med dårlig plass pr sete. Nå har toget bare vært innom to stasjoner, og det er en del folk allerede..
Da er jeg 100% ferdig med boden! Føles rart å stikke innom røde kors kl 1 om natta og lempe av på laste plan der men satser på at de blir fornøyde imorgen når de ser sykkel osv [emoji4]
Også fått kastet alt som skulle kastes, bonus ryddet nesten hele leiligheten og ordnet rommet til snuppa så imorgen er det "bare" støv, oppvask, støvsuging og vasking av kjøkken og bad
Men bod i 4 etasje med null heis og minst 10 turer idag kjennes godt ja!
Bare 6500 innlegg igjen her jo! Dette er jo knall!
Pleier være ulurt. Sånne ting kan ende med at man må kjøpe ny fordi man ikke aner hvor den er [emoji33]Litt dårlig ide at lillemor SLÅR AV mobilen min og slenger den oppi ei lekekasse...
Nei [emoji23] ikke lett verken for førstegangs eller de med flere barn[emoji23][emoji23]Ikke rart man blir forvirret![emoji23]
Godt det [emoji6]Ja enig med degMannen ble overrasket over hvor lite han fikk gjort da de gikk hjemme. Hehe.
Og nå sitter du på toget [emoji6]3 min... [emoji14]
Er et stykke det. Skulle vært togdekning over hele landet..Det var i lang tid snakk om, og noen ildsjeler snakker om det forsatt, å bygge toglinje til Ålesund. Men den stopper på Åndalsnes. Så vi må kjøre sånn halvannen time for å komme til togstasjonen. Eller, det går buss da.
Jupp, litt for smarte noen ganger [emoji23]Hehehe [emoji14] Katter er smarte dyr![]()
Kom gjerne, alt er ferdig om 10 min [emoji54]Bretter gjerne jeg [emoji23]
Bruke magen som bord? [emoji6]Når du er for feit over magen til bordene på NSB... [emoji23][emoji23]
(de der bordene fra siden av stolene..)
Pleier være ulurt. Sånne ting kan ende med at man må kjøpe ny fordi man ikke aner hvor den er [emoji33]
Ja, er ikke særlig god plass...Hørtes trangt ut.
Ja, uff.. [emoji14]Og nå sitter du på toget [emoji6]
Håper hun tar det igjen så du også får sovet litt igjen.God morgen jenter
Kjenner at det passet ekstremt dårlig med en natt uten søvn når mannen er borte til i morgen. Formen min er jo ikke akkurat en innertier i utgangspunktet... Nå er lille grinete etter lite søvn, og hodet mitt prøver hardt å ta livet av meg tror jeg. Nå åpnet himmelen seg også [emoji23] Oh joy..
Planer for dagen?
Blir det en bra dag hos deg?God morgen!
Hadde planer om å sove.. For en time siden til og med.. Men.....