Sant nok. Men lader i tilfelle. Også er powerbank kjekt. Men lader er bestJa, ofte. Men er I BLANT det ikke er det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant nok. Men lader i tilfelle. Også er powerbank kjekt. Men lader er bestJa, ofte. Men er I BLANT det ikke er det.
Håper du sover godt nå![]()
Huff daSov ikke godt.Hadde mareritt i natt og.
![]()
De kan ha litt godt av det disse mennene ogsåGodt det da, herlig når de liker bhg [emoji4]
Ja veldig kjekt, bare stå i garderoben med barna og gå rett ned med en gang mannen kommer, liker spesielt godt at han får merke hvordan det er med begge barna [emoji6]
Hehehe. Søt da [emoji7]Syns forresten veldig synd på jordbær planta vår, blir nok ikke noe jordbær der [emoji13]
![]()
Kjedelig... Her har lille holdt meg våken siden 01. Ikke hva vi trengte nå når vi skal være alene til imorgen.Og jeg våknet igjen nå. Og nå har det blitt lyst ute.. pokker altså. Jeg sliter veldig med å få sove på sommerstid. Lyst ute og fuglene synger. Blir minimalt med søvn.
Håper du har funnet søvnen nå frosken![]()
Litt trøtt men ellers bra [emoji4] og der?Bra der?
Jaja krysser fingrene for at det blir koselig da [emoji4]Jepp [emoji28]
Men ble forbanna..
Og var jo vårt forslag å møte dem i Trondheim da. Sånn at svigermor og mormor slapp reise så langt, og så vi kunne få en liiiten hotellferie.. Men så skulle plutselig både broren til sambo og dama komme, og.. Kusine med barn og mann.. Og da skal vi plutselig spise både middag og lunsj sammen? Og styre litt med ditt og datt. Menmen. Så lenge jeg får mat og blir tatt hensyn til...
Å ja, altså mannen har generelt hvert flink da men det er noe med å oppleve det også [emoji6]De kan ha litt godt av det disse mennene også![]()
Huff da
Jeg husker jeg hadde en de sære drømmer når jeg var gravid.
Ja det er hun [emoji4]Hehehe. Søt da [emoji7]
Hun blir vel morsom å ha ikveld med lite søvn i natt [emoji85]Men god fredags morgen folkens.
Bare fire her i huset når vi våknet. Mellomste har sovet en kort natt i bhg. Det kom melding etter 23 om at de begynte å legge seg, og i sjutiden mens vi var på badet kom melding om at det vsr godt med frokost (ped leder som sender meldinger altså, seksåringen har ikke med seg telefon ;-))
Ja, da skal jeg slippe å gå ut i regnværet, mannen kjører og guttungen går.
Ehh.
Mannen har ikke luftet dyret, nei? Nei, vi må ut med henne. Guttungen sier hade og kommer ca ned trappa før han snur og spør om jeg kan kjøre ham. Han har ingen god grunn, men jeg har heller ingen god grunn til å nekte, så vi lufter hund og kjører storebror til skolen. Han føler seg ikke i knallform, men jeg er ganske sikker på at det går over når han kommer igang for dagen. Er han dårlig skal han selvsagt få komme hjem sa jeg. Men da tar jeg dem ikke med på biblioteket.
Jeg fant i det minste lommeboka mi i dag da, med lånekortene. Så jeg slipper spørre om vi kan få nye....
Må si jeg ee enig med han [emoji4]Guttungen syntes det kunne vært premie på nivå 15 også. Nei, det er 5, 10 og 20 sa jeg.
Han hadde lekse om å fortsette tallrekker i går så han tenkte et sekund. Å, det dobler seg! Ja, det gjør det. Da burde det være premie på 40 også.
Greit sa jeg. Kommer du deg til nivå 40 skal jeg kjøpe deg en premie.
Han er pr i dag på 11 eller 12 ;-)
Neeei, er akkurat det.Ahh ikke alltid så lett å stå opp gitt .
Så bra! Godt med fri da.Joda bra her. Trøtt,men det er jo vanlig . Fri i dag
Har både og med.Sant nok. Men lader i tilfelle. Også er powerbank kjekt. Men lader er best
Ja det er koseligDet håper jeg også. Bør ikke dabbe av nå. Heller ikke neste mnd... og neste der. Kommet endel mye medlemmer inn o tråden her nå og det er jo super flott!!!