G
Grattis med detOg med dette innlegget runder jeg 76 000 innlegg på forumet [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis med detOg med dette innlegget runder jeg 76 000 innlegg på forumet [emoji16]
[emoji85] høres spesielt ut.Jau.. Høres ut som mye allerede. Også har jeg ikke så kjempelyst til å møte broren hans [emoji85][emoji85]
Du ser, vi var der i jula, og.. Vel, kvelden endte med at jeg kjeftet opp hele familien - og da spesielt ham.
Jeg er så hyggelig å ha på besøk, nemlig..
Fått en del timer daGod morgen. Gjett hvem som slukna i går kl 2030 gitt? [emoji33][emoji33]
Og har sovet helt til jeg måtte stå opp gitt. Straks dusjen. Før jobben.![]()
Så bra! Men ingen unnskyld for å gjøre mye idag da! [emoji4]Kjente det faktisk ikke når jeg stod opp, kan være ryggen bare trengte ligge i ro litt![]()
God morgen [emoji4]God morgen![]()
Bra derGod morgen [emoji4]
Når reiser dere?G
Grattis med det
Jepp [emoji28][emoji85] høres spesielt ut.
Forstår dem ikke at dere er slitne etter flytting
Skal bare toge og gå litt rundt [emoji28]Så bra! Men ingen unnskyld for å gjøre mye idag da! [emoji4]
God morgen!God morgen![]()
Bra der ?God morgen!
Tja. Må stå opp. Skal ta tog om litt over en time. [emoji14]Bra der ?![]()
Enn der?Bra der ?![]()
Ta med lader, det er strøm på togetJa.. Mulig jeg kan bidra mer i morgen. Tog i 5 timer gir goood tid...! Sett at jeg har strøm..
Ja, ofte. Men er I BLANT det ikke er det.Ta med lader, det er strøm på toget![]()
Jeg var dum nok til å bestemme meg for å skravle selv i stedet for en kjøpt bok.Så gøy å ha å se tilbake på!Uff...jeg har litt dårlig samvittighet for alt sånt som jeg ikke får gjort
Samme som jeg tenker alltid at jeg må skrive ned alt det morsomme de sier/gjør, men så blir det med tanken
![]()
Ahh ikke alltid så lett å stå opp gitt .Tja. Må stå opp. Skal ta tog om litt over en time. [emoji14]
Joda bra her. Trøtt,men det er jo vanlig . Fri i dagEnn der?