♡ Skravletråd JUNI ♡

Syns forresten veldig synd på jordbær planta vår, blir nok ikke noe jordbær der [emoji13]
576e0b4aad8a53d68722a2e64379f950.jpg

Vel. Trondheimtur fra i morgen tidlig da. Så.. Blir ikke noe styring i helga. Sånn. Annet enn svigerfamilien. Planen var å møte hans mor og mormor bare, men nå har de jo invitert halve slekta, og bestemt at vi skal gjøre både ditt og datt sammen......
Huff, du får få samboeren til å sette ned foten litt så det ikke blir altfor mye

Da er jeg 100% ferdig med boden! Føles rart å stikke innom røde kors kl 1 om natta og lempe av på laste plan der men satser på at de blir fornøyde imorgen når de ser sykkel osv [emoji4]

Også fått kastet alt som skulle kastes, bonus ryddet nesten hele leiligheten og ordnet rommet til snuppa så imorgen er det "bare" støv, oppvask, støvsuging og vasking av kjøkken og bad
Men bod i 4 etasje med null heis og minst 10 turer idag kjennes godt ja!
Så utrolig flink du er!!! Også minst på svarteste natta så

Og jeg våknet igjen nå. Og nå har det blitt lyst ute.. pokker altså. Jeg sliter veldig med å få sove på sommerstid. Lyst ute og fuglene synger. Blir minimalt med søvn.
Håper du har funnet søvnen nå frosken ;)
Håper du har fått sove litt mer

Så bra :) Noen titler du kan anbefale? Eller er det informasjon de får via skolen?
Nei. Hu fikk bøkene i twinsy bokklubben :) Hu gikk i den fra 8 år til 11 år. Fikk en del sånn småfakta da. Men også hatt omm pubertet litt på skolen [emoji14]

God morgen. Gjett hvem som slukna i går kl 2030 gitt? [emoji33][emoji33]

Og har sovet helt til jeg måtte stå opp gitt. Straks dusjen. Før jobben. :)

Huff, du får få samboeren til å sette ned foten litt så det ikke blir altfor mye
Jau.. Høres ut som mye allerede. Også har jeg ikke så kjempelyst til å møte broren hans [emoji85][emoji85]
Du ser, vi var der i jula, og.. Vel, kvelden endte med at jeg kjeftet opp hele familien - og da spesielt ham.
Jeg er så hyggelig å ha på besøk, nemlig..

Noen dager er ille nok det [emoji54]
Det er tungt å gå gravid
Kjente det faktisk ikke når jeg stod opp, kan være ryggen bare trengte ligge i ro litt :)

Så utrolig flink du er!!! Også minst på svarteste natta så
Takk [emoji4]

Må jo ta det i perioden mellom 18-03 hvor jeg spiser, hadde hvert hardt å skulle hvert så aktiv når jeg faster [emoji4]
Syns det er hardt å stå opp så tidlig kun for å vaske klær [emoji54]

Og jeg våknet igjen nå. Og nå har det blitt lyst ute.. pokker altså. Jeg sliter veldig med å få sove på sommerstid. Lyst ute og fuglene synger. Blir minimalt med søvn.
Håper du har funnet søvnen nå frosken ;)
Jeg sovnet, ja. Og våknet av at kattene hadde tatt inn en fugl.. Hurra..

Og..forstår den. Lyst og fuglekvitter døgnet rundt her. Hjelper ikke når man sliter litt med å sovne [emoji14]

God morgen. Gjett hvem som slukna i går kl 2030 gitt? [emoji33][emoji33]

Og har sovet helt til jeg måtte stå opp gitt. Straks dusjen. Før jobben. :)
God morgen! Så deilig å sovne tidlig da! :D
Godt å bli uthvilt.

Back
Topp