Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, du får få samboeren til å sette ned foten litt så det ikke blir altfor myeVel. Trondheimtur fra i morgen tidlig da. Så.. Blir ikke noe styring i helga. Sånn. Annet enn svigerfamilien. Planen var å møte hans mor og mormor bare, men nå har de jo invitert halve slekta, og bestemt at vi skal gjøre både ditt og datt sammen......
Noen dager er ille nok det [emoji54]Absolutt. Kjenner det greit nå gitt.. Men er bare sånne som varer noen dager da. Heldigvis. Sliter ikke mer enn det.
Og jeg våknet igjen nå. Og nå har det blitt lyst ute.. pokker altså. Jeg sliter veldig med å få sove på sommerstid. Lyst ute og fuglene synger. Blir minimalt med søvn.Hadde planer om å sove.. For en time siden til og med.. Men.....
Håper du sover godt nåNatta![]()
Det håper jeg også. Bør ikke dabbe av nå. Heller ikke neste mnd... og neste der. Kommet endel mye medlemmer inn o tråden her nå og det er jo super flott!!!Får håpe det fortsetter![]()
Så utrolig flink du er!!! Også minst på svarteste natta såDa er jeg 100% ferdig med boden! Føles rart å stikke innom røde kors kl 1 om natta og lempe av på laste plan der men satser på at de blir fornøyde imorgen når de ser sykkel osv [emoji4]
Også fått kastet alt som skulle kastes, bonus ryddet nesten hele leiligheten og ordnet rommet til snuppa så imorgen er det "bare" støv, oppvask, støvsuging og vasking av kjøkken og bad
Men bod i 4 etasje med null heis og minst 10 turer idag kjennes godt ja!
Håper du har fått sove litt merOg jeg våknet igjen nå. Og nå har det blitt lyst ute.. pokker altså. Jeg sliter veldig med å få sove på sommerstid. Lyst ute og fuglene synger. Blir minimalt med søvn.
Håper du har funnet søvnen nå frosken![]()
Men gi oss litt slack i sommer da...Det håper jeg også. Bør ikke dabbe av nå. Heller ikke neste mnd... og neste der. Kommet endel mye medlemmer inn o tråden her nå og det er jo super flott!!!
Nei. Hu fikk bøkene i twinsy bokklubbenSå braNoen titler du kan anbefale? Eller er det informasjon de får via skolen?
Så fin du er [emoji7]Akkurat nå har vi helt lik mageomkrets, fant vi ut. Og jeg ser sånn her ut.
Men skal sies at han er mer "kraftig" da. Så, stor hele mannen. Ikke bare over magen. Som meg [emoji28]![]()
Jau.. Høres ut som mye allerede. Også har jeg ikke så kjempelyst til å møte broren hans [emoji85][emoji85]Huff, du får få samboeren til å sette ned foten litt så det ikke blir altfor mye
Kjente det faktisk ikke når jeg stod opp, kan være ryggen bare trengte ligge i ro littNoen dager er ille nok det [emoji54]
Det er tungt å gå gravid
Takk [emoji4]Så utrolig flink du er!!! Også minst på svarteste natta så
Så herlig med masse søvn! [emoji16]God morgen. Gjett hvem som slukna i går kl 2030 gitt? [emoji33][emoji33]
Og har sovet helt til jeg måtte stå opp gitt. Straks dusjen. Før jobben.![]()
Jeg sovnet, ja. Og våknet av at kattene hadde tatt inn en fugl.. Hurra..Og jeg våknet igjen nå. Og nå har det blitt lyst ute.. pokker altså. Jeg sliter veldig med å få sove på sommerstid. Lyst ute og fuglene synger. Blir minimalt med søvn.
Håper du har funnet søvnen nå frosken![]()
Takk [emoji173]️Så fin du er [emoji7]
God morgen! Så deilig å sovne tidlig da!God morgen. Gjett hvem som slukna i går kl 2030 gitt? [emoji33][emoji33]
Og har sovet helt til jeg måtte stå opp gitt. Straks dusjen. Før jobben.![]()
Det har detGod kveld jenterVært litt skravling i dag også. Hatt en fin dag?