Ja, spesielt siden min kan gå fra 7% til 0% på sekunder. Magisk triks den driver med innimellom.
Skikkelig lure-mobil?![emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, spesielt siden min kan gå fra 7% til 0% på sekunder. Magisk triks den driver med innimellom.
Yep. [emoji14]Skikkelig lure-mobil?![emoji33]
Du kan invitere hjem RonjaR, da havner se nok plutselig i klesskapet, vasket, tørket og ferdig brettet [emoji6]
Ja tenkt på det du. Tror du hun kommer om jeg lager en kake eller noe? [emoji23]
Herregud. Satt i bilen i sikkert 45 min for å hente meg inn her på bv [emoji85][emoji85]
Om gubben er våken tror han sikkert jeg er gal..
Ja desverreTypisk typisk..
Neida, blåmerke![]()
Kan lukke øynene. Alle vet jo at kaloriene som ingen ser, teller ikkeKake funker dårlig med slankekur![emoji23] men har du et eple så kommer jeg!
Bra detTja, ble iallefall litt lettere når jeg fikk i meg mat og drikke her nå. Gårsdagen var slitsom så er nok det som henger igjen litt [emoji28] takk det samme!
Var så mye varsler å gå gjennom. [emoji14]Haha, du er avhengig!![emoji23]
Neiiida. Det gidder jeg ikke [emoji23]Du får sy den sammen [emoji23]
Åh så kjedelig. Normalt får jeg mld/mail om sånt. Men jeg fikk også på mitt nav og den fikk jeg ikke noe beskjed om [emoji33]Ååh, så irritert..
Ble satt opp til dialogmøte med nav i dag kl 12.
Ventet i gode 15 min, før det kom noen og lurte på om jeg hadde time og hos hvem osv. Bruke 5 min på å finne ut at de ikke finner ut noe..
Kikker innpå mittnav, for å se om jeg fant navnet på saksbehandler..
Og der står det, ny melding fått på mandag. Møtet avlyst.
... Ikke fått noe sms eller mail om det.
Altså. Forventer de at vi skal kunne spå?
Eller henge rundt på mitt nav hele dagen?! Så irritert!
Dårlig. Rett og slett. Ble skikkelig sur..Åh så kjedelig. Normalt får jeg mld/mail om sånt. Men jeg fikk også på mitt nav og den fikk jeg ikke noe beskjed om [emoji33]
Skjønner jeg kjempegodt. Må jo ha skjedd en feil i systemet. For jeg sjekka på søndag og da hadde jeg fått to stk. Må ha hatt trøbbel eller noe denne helgaDårlig. Rett og slett. Ble skikkelig sur..
Wooow, 9700 innlegg her nå.![]()
Rooonja, jeg har klær!
... Vi vet ikke om noen som er skrekkelig gode på å rydde og organisere og..?
Jeg får litt vondt.. Og gleder meg til GUBBEN blir å rydde det der [emoji23]![]()
God dag. Nesten så jeg spammet igjen [emoji14] Vi har vært på helsestasjonen for lengde, vekt og vaksine. Lille er litt forkjølet også stakars.
Planer for dagen?
Nånei. [emoji14]
Kunne ikke ta det i morges heller, ble jo aldri tørt. Tulleting..
Ååh, så irritert..
Ble satt opp til dialogmøte med nav i dag kl 12.
Ventet i gode 15 min, før det kom noen og lurte på om jeg hadde time og hos hvem osv. Bruke 5 min på å finne ut at de ikke finner ut noe..
Kikker innpå mittnav, for å se om jeg fant navnet på saksbehandler..
Og der står det, ny melding fått på mandag. Møtet avlyst.
... Ikke fått noe sms eller mail om det.
Altså. Forventer de at vi skal kunne spå?
Eller henge rundt på mitt nav hele dagen?! Så irritert!