Jada sikkert bedre i morgen .Æsj da. Menmen. Sånt skjer jo innimellom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada sikkert bedre i morgen .Æsj da. Menmen. Sånt skjer jo innimellom.
Jada er nok detFår håpe det
Ohh er vi !!Er i mål ser det ut som
Neimen uff daJada er nok detstort blåmerke på låret også hehe
Hehe får visst lett blåmerker. Men pussig jeg ikke merker når jeg får deNeimen uff da

Håper det . Sove godtLegger meg siden vi er i mål
Får håpe tallene er rett nå da
Har noen jeg ogsåHehe får visst lett blåmerker. Men pussig jeg ikke merker når jeg får de![]()
Du ogsåHåper det . Sove godt![]()
Har dere barn? Tenker om han hører babylyder? Min hører ikke de. Men er han alene hjemme er visst sovinga litt lettere og han får med seg deJa, sikker på det kan bli verdenskrig rundt han når han sover, og reaksjonen kommer til å være litt lyder og å snu seg[emoji23][emoji23]
Ah. Hurra daEr i mål ser det ut som
Når man først blir obs på sånt så ja !Jada sikkert bedre i morgen .litt ømt og rart bare.
Sove godt da !Legger meg siden vi er i mål
Får håpe tallene er rett nå da
Greit med litt marginAh. Hurra daMen kan skravle bittelitt til [emoji14]
Jeg har tynt blod. Så får blåmerker til tider bare av ett litt hardt dunk inntil en vegg eller mur. Men ikke som jeg syns selv er hardt da [emoji14]Hehe får visst lett blåmerker. Men pussig jeg ikke merker når jeg får de![]()
Hvilken sommerfest er det snakk om?Ja hjelper på det![]()
Haha ja. Tenkte detGreit med litt margin
Ja lett forHar noen jeg også
drøm søttDu også![]()
Rare dyr [emoji14] Veldig glad i mat. Og riktig leggetid. Denne grisen gikk i båsen klokken 18 hver da og la seg [emoji23]
Ææææææsj.
Aha . Mulig samme her da.Jeg har tynt blod. Så får blåmerker til tider bare av ett litt hardt dunk inntil en vegg eller mur. Men ikke som jeg syns selv er hardt da [emoji14]
Plutselig fikk jeg veldig vondt