Orange is the new blackHva ser du der?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Orange is the new blackHva ser du der?![]()
Det var det absoluttOg en grei pris også[emoji4]
Noen dager kan dere jo ta der å sp finne på litt annet jaVi bør finne på noe annet, men ALLE, og da mener jeg både her i huset og i svigerfamilien, forventer at vi besøker dem. Selvsagt. vigerfar og familien ser vi normalt sett bare den ene gangen i året, sommerferien. Svigermor var her i mai og kommer i ausgut, men det er hos henne vi bor (Og med enkelte dårlig skjulte drypp av samvitighet for at vi er der mens hun jobber. Vel, hennes ferie starter uke 32, da skal ungene være på fo og bhg og jeg og mannen på jobb, sånn er det bare.
Ungene gleder seg, svigermor gleder seg, svigerfar og mannens søsken. Og Jada, vi kommer. Men NOE ANNET OG! Mannen er oppvokst med at ferie=besøke besteforeldre. Svigermor ønsket etter eget sigende annen ferie men det var ikke aktuelt NÅ med ny familie drar derimot svigerfar til Kreta etc..... Jaja, det er deres greie, ikke min.
Jeg skulle gjerne fått med famlien på en uke til syden-land, men når vi har to uker ferie sammen så er det ikke mulig, men det BØR kunne gå å gå noen dager i dyreparken synes jeg. (Han skal få knote ferdig søknaden til nav ang pappapermen før jeg begynner å mase på ham) Så får vi se hvordan neste sommer blir når vi begge helt bør kunne begynne planleggingen av ferie litt tidligere. Men ungene har nå uansett stengt sfo i juli da. Vel, eldste har ikke mer sfo da, men mellomste har jo.
Vi får se
Ahhh hvor langt nå ?Orange is the new black![]()
Klart du har det![]()
Ahh håpe opp daJeg er ikke sikker på om det var 130 innlegg på 10 eller 20 minutter, enten et bra hopp opp på tempo eller rett og slett bare enda litt lenger ned, jeg er usikker på om jeg hoppet over en oppdatering.
Greit tempo nå daYesmen i forhold til målet må tempo opp
Fåe se etterpåOki hihi. Bestiller du
?
Jada santGreit tempo nå da
Noen dager kan dere jo ta der å sp finne på litt annet ja
Ja kjekt med gratis frakt derFåe se etterpå
Men er bra tempi nåJeg er ikke sikker på om det var 130 innlegg på 10 eller 20 minutter, enten et bra hopp opp på tempo eller rett og slett bare enda litt lenger ned, jeg er usikker på om jeg hoppet over en oppdatering.
Du er godregnarket bare ligger her fra utfordring til utfordring, null stress![]()
Hva lager hun?Snille svigermor baker til sommerfesten![]()
Det er hyggeligDet er jo en del kjøring, og avhengig av pass av hunden, men håper vi kan knote sammen noe. Dels fordi jeg har veldig lyst. Og dels rett og slett fordi jeg egentlig vil etablere en vane i familien om at vi GJØR noe annet i ferien![]()
Yes det er detJa kjekt med gratis frakt der
Det var det absolutt
Jeg er ikke sikker på om det var 130 innlegg på 10 eller 20 minutter, enten et bra hopp opp på tempo eller rett og slett bare enda litt lenger ned, jeg er usikker på om jeg hoppet over en oppdatering.