Avstemning, navn til skjult forum

Navn på skjult forum

  • Februarlykke

    Votes: 2 6,7%
  • Februarfnuggene

    Votes: 3 10,0%
  • Vinterbarna

    Votes: 0 0,0%
  • Februarbarna

    Votes: 1 3,3%
  • Februarspirene

    Votes: 1 3,3%
  • Februarbaby

    Votes: 2 6,7%
  • Februardrøm

    Votes: 1 3,3%
  • Febbisbebbis

    Votes: 13 43,3%
  • Snøbarna

    Votes: 0 0,0%
  • Februarskattene 2018

    Votes: 5 16,7%
  • Februareventyr 2018

    Votes: 0 0,0%
  • Februarkjærlighet 2018

    Votes: 1 3,3%
  • Februarfantasi 2018

    Votes: 0 0,0%
  • Februarmiraklene 2018

    Votes: 1 3,3%

  • Antall som har svart
    30
  • Avstemningen er avsluttet .
Det går fort opp til 50, vettu. Bare å svare på litt tråder om hva du har på deg osv., så er du plutselig der :)
Erfaringsmessig er det også mye liv ute i den åpne gruppa i begynnelsen, fordi det tar litt tid før folk er inne i den skjulte gruppa :)
Haha, ja jeg får gjør det[emoji111][emoji108]
 
Et spørsmål bare, om det skulle bli en av de 9 øverste alternativene som vinner, kan vi likevel få satt 2018 bak navnet? Eller '18 evt?
 
Febbisbebbis ligger godt an nå da :p Morsomt
 
Hvordan ser jeg hvor mange innlegg jeg har? Står 349 posts på siden min, men jeg tror kanskje det henger igjen fra da jeg var gravid med forje man? Men det har kanskje ikke noe å si?
 
Hvordan ser jeg hvor mange innlegg jeg har? Står 349 posts på siden min, men jeg tror kanskje det henger igjen fra da jeg var gravid med forje man? Men det har kanskje ikke noe å si?

Jeg er usikker på hvor man ser det faktisk, hmmm. Men det er innlegg i februar2018, så total mengde innlegg teller ikke, bare de du har posta i denne TG :)
 
Jeg er usikker på hvor man ser det faktisk, hmmm. Men det er innlegg i februar2018, så total mengde innlegg teller ikke, bare de du har posta i denne TG :)

Hmm, kanskje noen andre her inne vet? [emoji4] Tror jeg begynner å nærme meg 50, ettersom jeg mener å huske at det sto 300 for noen dager siden [emoji4]
 
Hmm, kanskje noen andre her inne vet? [emoji4] Tror jeg begynner å nærme meg 50, ettersom jeg mener å huske at det sto 300 for noen dager siden [emoji4]

http://forum.babyverden.no/search/?type=post

Stikkord - la denne være blank
Skrevet av medlem - skriv inn kallenavnet ditt
Nyere enn - la denne være blank
Søk i underforumene - februar 2018
Trykk på SØK
Bla deg helt ned på siden - se hva som står på den blå linjen (for eks. "viser 1 til 20 innlegg av 197) - Det betyr at du totalt sett har skrevet 197 innlegg på før svangerskapet, og oppfyller da kravet på minimum 50 innlegg.

Håper du får det til nå[emoji6] stjal beskrivelsen fra en annen plass[emoji4]
 
http://forum.babyverden.no/search/?type=post

Stikkord - la denne være blank
Skrevet av medlem - skriv inn kallenavnet ditt
Nyere enn - la denne være blank
Søk i underforumene - februar 2018
Trykk på SØK
Bla deg helt ned på siden - se hva som står på den blå linjen (for eks. "viser 1 til 20 innlegg av 197) - Det betyr at du totalt sett har skrevet 197 innlegg på før svangerskapet, og oppfyller da kravet på minimum 50 innlegg.

Håper du får det til nå[emoji6] stjal beskrivelsen fra en annen plass[emoji4]

Takk [emoji322][emoji322][emoji1419] Jeg er innenfor ser jeg [emoji1][emoji322]
 
Dytter denne opp i fall noen vil benytte siste sjanse til å stemme ;)
 
Mange flotte navnforslag. Uansett hva dere velger til slutt så bør dere ha 2018 bak navnet. Lettere å se hvor dere hører til ;) Men dere bestemmer selv.
Farge på banneren blir valgt helt random.
 
Back
Topp