Modningstråden:)

Masse stikninger nedentil, et press på bakenden[emoji56]
Å ei utrolig aktiv lita frøken. Håper dette er tegn på at noe er i ferd med å skje, gleder meg sånn[emoji1]
Men tviler siden jeg er førstegangsfødende Å er 18 dager til termin [emoji39]
 
Trodde nesten det endte med fødsel i går. Masse nedpress, vonde kynnere som tok godt i korsryggen også og strålte nedover. De to andre fødselene bare kom i gang uten noe særlig tegn, så dette er nytt. Håper han kommer snart. Termin på onsdag.
 
De to siste kveldene, etter jeg har lagt meg, har jeg hatt skikkelig med murringer i korsrygg og nedover baksiden av lårene. Murringen har etter en stund begynt nederst i magen også. Den første kvelden fikk jeg itillegg diaré og ble kvalm. Jeg er usikker på om dette er bekkenrelatert eller om det er modning på gang. Begge kveldene har jeg valgt å ta Paracet for å sove og jeg har da etterhvert sovnet. Vonde kynnere har jeg hatt lenge.

Det skal nevnes at murringene er konstante, men med noen topper innimellom. Er det noen som har noe liknende? Hvordan håndterer dere da? Jeg synes det er veldig slitsomt, og håper jeg slipper å gå sånn lenge.

Er annengangsfødende og 38+1 i dag.
Sniker fra juliforumet.. Jeg hat hatt sånne konstante smerter som du beskriver noen kvelder/netter. Virker som det kommer når jeh skal slappe av. Mine er også konstante (i magen), men med topper, og gjerne tak i ryggen. Har da blitt kvalm og uvel pga verking. Har ikke tatt seg opp eller blitt regelmessig hos meg, og har gått over etter 45 min- 1 time ish. Lindrer godt med varm dusj/varmeflaske og at sambo masserer korsryggen.
 
Brunlig utflod to dager på rad og litt klar slim i dag... Noe som er på gang? Voldsomt nedpress når eg går. Murring i korsryggen i flere dager. Har termin på onsdag så håper noe er på gang. Noe andre som har/hatt lignende?
 
Slimproppen gikk idag! Nå blir ting veldig spennende framover! Er i uke 39 idag:whacky011 hvor lang tid tok det fra proppen deres gikk til fødselen var i gang?
 
Modningsrier i 1 døgn nå. Slimproppen gikk i natt. Tegningsblødning har også kommet. Puster meg gjennom riene. 1,5 cm åpning i natt. Håper dette kan gå litt fortere nå. Klarer ikke ha slike rier i flere dager......
 
Modningsrier i 1 døgn nå. Slimproppen gikk i natt. Tegningsblødning har også kommet. Puster meg gjennom riene. 1,5 cm åpning i natt. Håper dette kan gå litt fortere nå. Klarer ikke ha slike rier i flere dager......

Hva gjør du for å prøve og slappe av? Regner med og håper du har fått noen tips fra føden?
 
Hva gjør du for å prøve og slappe av? Regner med og håper du har fått noen tips fra føden?
Svært få tips. Ligger under dyna med varmepute. Forsøkt paracet men fungerer dårlig. Dusjet 3 ganger i varmt vann. Skjønner ikke hvor lenge dette skal holde på :/ Sover max 7 min, siden klarer ikke sove gjennom riene. Fikk beskjed om å komme inn igjen når jeg hadde hyppigere og sterkere rier. Snakket med føden på telefon i 11 tiden etter at jeg var inne der i natt. Følte i formiddag at det hadde stoppet litt opp. Men når jeg ikke kan sove gjennom de er de ihvertfall ikke så svake... hvor lenge kan man ha slike rier? Redd for å dra inn på føden igjen dersom åpningen kun er 2 cm og ingenting har skjedd.
 
Svært få tips. Ligger under dyna med varmepute. Forsøkt paracet men fungerer dårlig. Dusjet 3 ganger i varmt vann. Skjønner ikke hvor lenge dette skal holde på :/ Sover max 7 min, siden klarer ikke sove gjennom riene. Fikk beskjed om å komme inn igjen når jeg hadde hyppigere og sterkere rier. Snakket med føden på telefon i 11 tiden etter at jeg var inne der i natt. Følte i formiddag at det hadde stoppet litt opp. Men når jeg ikke kan sove gjennom de er de ihvertfall ikke så svake... hvor lenge kan man ha slike rier? Redd for å dra inn på føden igjen dersom åpningen kun er 2 cm og ingenting har skjedd.

Det der er så tøft og gå igjennom!! Dessverre er det ikke unormalt, så vit det i det minste! Men ja, beintøft! Men du må kjenne på hva du orker og ikke vær redd for å ta turen inn til føden igjen, kanskje du kan få noe sterkere enn paracet for å få hvile i noen timer i det minste... Du kan dessverre få beskjed om at det ikke har skjedd noe, men du kan jo ikke ha det sånn her helt alene. Hvis du har hatt det sånn her siden kl. 11 så er det absolutt lov å ta en telefon til!!
 
Det der er så tøft og gå igjennom!! Dessverre er det ikke unormalt, så vit det i det minste! Men ja, beintøft! Men du må kjenne på hva du orker og ikke vær redd for å ta turen inn til føden igjen, kanskje du kan få noe sterkere enn paracet for å få hvile i noen timer i det minste... Du kan dessverre få beskjed om at det ikke har skjedd noe, men du kan jo ikke ha det sånn her helt alene. Hvis du har hatt det sånn her siden kl. 11 så er det absolutt lov å ta en telefon til!!
Har forsøkt å ta tiden mellom riene og varierer fra 5-18 minutt, så er langt fra regelmessig:( Jordmor som var på vakt i natt trodde jeg kom til å føde de nærmeste dagene, men må si jeg har mistet troen. Klarer fortsatt puste meg gjennom riene, og blir å ringe føden for å få noe sterkere smertestillende dersom det ikke skjer endring i løpet av natten. Huff! Kan ikke ha det sånn her i 2 uker til frem til terminen :(
 
Har forsøkt å ta tiden mellom riene og varierer fra 5-18 minutt, så er langt fra regelmessig:( Jordmor som var på vakt i natt trodde jeg kom til å føde de nærmeste dagene, men må si jeg har mistet troen. Klarer fortsatt puste meg gjennom riene, og blir å ringe føden for å få noe sterkere smertestillende dersom det ikke skjer endring i løpet av natten. Huff! Kan ikke ha det sånn her i 2 uker til frem til terminen :(

Nei uff, kjære deg! Men fortell dem hvordan du har det!!
 
Nei uff, kjære deg! Men fortell dem hvordan du har det!!
Ja ringer om det ikke gir seg.. Lurer på hvor lenge man kan gå sånn her? Er definitivt modning da det kommer en del slim, og proppen gikk i natt.
 
Back
Topp