Bevegelser/liv og magefølelse

Gratulerer så mye
emoji173.png
emoji173.png
emoji173.png
For en opplevelse. Håper de finner ut av dette, og at det ikke er noe alvorlig. Det kan være overveldende både med hastesnitt og prematur fødsel. Det er et underforum for oss med premature barn her inne, om du skulle lure på noe eller bare ønske å lufte tankene med andre som har opplevdt liknende. Lykke til med lille
emoji173.png
Gratulerer med veslejenta [emoji173]️

Tusen takk, så snille dere er :)

Og ja, man kødder ikke med morsinstinkt og magefølelse! Jeg har ikke turt å spørre om hva som hadde skjedd hvis vi hadde venta med å komme.

Har vært og hilst på ho igjen og snakka med legen og resten av de som passer på ho. For en gjeng! De 3, legen, sykepleier og assistent skal kun passe på ho helt frem til de går av vakt kl 10 i morgen. Kan ikke være i bedre hender :)

Edit: skulle quote alle dere fine som hadde lagt igjen kommentar, men det surra seg til...
 
Gratulerer så mye til deg [emoji173]️
Fikk ei jente på ca samme tid som deg for noen år siden (35+4,da), og det gikk bare krutegodt! Dog ikke i samme situasjon i det hele tatt, men likevel.. Når de er kommet så langt, er de jo omtrent ferdige inni der ;)
Godt du reagerte, da! :)
 
Tusen takk, så snille dere er :)

Og ja, man kødder ikke med morsinstinkt og magefølelse! Jeg har ikke turt å spørre om hva som hadde skjedd hvis vi hadde venta med å komme.

Har vært og hilst på ho igjen og snakka med legen og resten av de som passer på ho. For en gjeng! De 3, legen, sykepleier og assistent skal kun passe på ho helt frem til de går av vakt kl 10 i morgen. Kan ikke være i bedre hender :)

Edit: skulle quote alle dere fine som hadde lagt igjen kommentar, men det surra seg til...


:Heartred:Heartred

Hvordan går det med deg/dere? :)
 
:Heartred:Heartred

Hvordan går det med deg/dere? :)

Hei!

Det går dessverre ikke bra. Det viste seg at den lille jenta vår hadde vært uten oksygen i magen for lenge og MR av hjernen viste så store skader at det ikke var forenelig med liv. På lørdag koblet vi fra respiratoren og etter 4 timer så sluttet hun å puste.

Vi fikk heldigvis mange fine øyeblikk sammen den uka hun levde selv om hun var koblet til masse ledninger og tuber. Så forrige uke var både den beste og den verste uka i vårt liv.
 
Hei!

Det går dessverre ikke bra. Det viste seg at den lille jenta vår hadde vært uten oksygen i magen for lenge og MR av hjernen viste så store skader at det ikke var forenelig med liv. På lørdag koblet vi fra respiratoren og etter 4 timer så sluttet hun å puste.

Vi fikk heldigvis mange fine øyeblikk sammen den uka hun levde selv om hun var koblet til masse ledninger og tuber. Så forrige uke var både den beste og den verste uka i vårt liv.


Ord blir fattige :Heartred godt dere fikk mange fine øyeblikk sammen.
Ta vare på hverandre i denne tiden.

Føler med dere :Heartred sender over varme klemmer.
 
Så utrolig trist. [emoji22] Har tenkt på dere og hadde håpet det skulle gå bra. Håper det går bra med dere opp i alt dette triste.
 
Så forferdelig, jeg syns så vanvittig synd på dere. Når man har ventet så lenge på det store øyeblikket, det er helt umulig å fatte. Sender dere alt jeg har av varme tanker!

Ta vare på hverandre:Heartred, bruk tiden du trenger og be om den hjelpen og støtten du trenger.
 
Å nei, så ufattelig trist å høyra. :crybaby2 Ta godt vare på kvarandre i denne tunge tida, og ta vare på minna dåke har frå den korte tida saman med veslejenta. :Heartred
 
Hei!

Det går dessverre ikke bra. Det viste seg at den lille jenta vår hadde vært uten oksygen i magen for lenge og MR av hjernen viste så store skader at det ikke var forenelig med liv. På lørdag koblet vi fra respiratoren og etter 4 timer så sluttet hun å puste.

Vi fikk heldigvis mange fine øyeblikk sammen den uka hun levde selv om hun var koblet til masse ledninger og tuber. Så forrige uke var både den beste og den verste uka i vårt liv.

Så utrolig trist å lese!.. Jeg gråter av å lese dette, og kan bare tenke meg hvor smertefullt det er for dere nå[emoji22] Ord blir fattige... Sender mange varme klemmer[emoji173]️[emoji173]️
 
Last edited:
Dette var utrolig trist å les, og tårene triller her :Heartpink Håper dere klarer å ta vare på hverandre oppi alt dette, så utrolig vondt og ord blir fattige i en slik situasjon :Heartred
 
Så utrolig trist.. Mange gode tanker og klemmer til deg [emoji173]️
 
Så utrolig vondt å lese [emoji171][emoji171] jeg unner dere ikke denne smerten!!
Alle varme tanker sendes til dere i denne studen! Kondolerer så mye!
 
Jeg har ikke ord... sender bare mange tanker deres vei i håp om at dere står sterkt sammen i denne tunge tiden ❤
 
Nå vil jeg bare gråte altså :sad010 sender dere mange varme tanker :Heartbigred
 
Å, nei! Her triller tårene [emoji22] Så utrolig trist! Så mange drømmer og forventninger som knuses på en gang [emoji24] Dere får ta vare på hverandre i sorgen. Og sender dere gode og varme tanker i denne tunge tiden [emoji22][emoji22] [emoji257][emoji173]️[emoji173]️
 
Det var ufattelig trist å høre.. [emoji22] det er ikke noe noen skal måtte oppleve [emoji20] sender mange varme tanker og håper dere finner støtte i hverandre i sorgen[emoji173]️
 
Back
Topp