Bevegelser/liv og magefølelse

Aoede

Elsker forumet
Himmelbarn
August 2018
Fra jeg våknet i dag(i går, søndag) og hele dagen frem til kl 18 så kjente jeg ikke noe liv utenom at noen kroppsdeler pressa på øverst i magen. For meg så sitter det veldig langt inne og ringe føden men jeg gjorde det i dag.

Fikk beskjed om å komme inn for en sjekk. Skjønte ganske kjapt at jeg ikke bare hadde vært overbekymra og jenta våres ble tatt med haster keisersnitt ganske kort tid etter vi kom til sykehuset. Alt gikk så veldig veldig fort og hun ligger nå og får pustehjelp og blir overvåket. Jeg har nettopp fått kommet og sett på ho og ho var kjempefin :)

Nå skal vi bare ta timene/dagene til hjelp og krysse alt for at det går bra..

Jeg har fått masse skryt for at jeg reagerte og kom inn for sjekk. Så moralen er at hvis er du bekymra og har en dårlig magefølelse så ring føden og dra på sjekk! De tok meg på alvor fra første telefonsamtale!
 
Oi! Gratulerer så masse med ei lita jente! Utrolig bra at du tok kontakt med føden. Ønsker dere masse lykke til videre og håper alt blir bra [emoji173]️
 
Oi oi! Så godt du reagerte[emoji173] Gratulerer med lite nurk og lykke til[emoji173]
 
Oi- så bra at du ringte!!!!
Masse gratulerer med en liten frøken [emoji171][emoji171][emoji171]
 
Så bra du ringte [emoji173] Gratulerer så mye med ei lita jente og lykke til i tiden som kommer [emoji173]
 
Så utrolig godt at du ringte, og at du fikk komme raskt til!
Gratulerer så mye med lille jenta [emoji177][emoji1405][emoji177]
 
Gratulerer med den lille [emoji4]Så bra du stolte på morsinstinktet og tok kontakt[emoji173]️ håper alt går bra med dere
 
Oi! Så bra du ringte! Har fått inntrykk av at de fleste tar magefølelsene våre på alvor, heldigvis [emoji173]️ Gratulerer så mye! Og masse lykke til [emoji173]️
 
Gratulere så mye :D Vet de hva som gikk galt iom de måtte hente henne ut? Håper hun er sprek og frisk til livet utenfor ❤
 
Wooow, så bra at du ringte! Og gratulerer så mye med den lille! [emoji4][emoji173]️ Lykke til videre!
 
Fikk gåsehud her.... gått alt gikk bra ,å grattulerer så mye med prinsessa:)
 
Gratulerer så mykje med jenta! :Heartred Håpar alt går bra med vesla. :) Kor mange veker var du på vei, når ho måtte hentast ut?

Skummelt å tenka på at det kunne ha gått gale, om du ikkje hadde ringt føden så raskt. Jammen bra at du stolte på magefølelsen din! :) Har dåke fått vita grunnen til at ho ikkje hadde det bra der inne, og måtte hentast ut så fort?
 
Oi! Gratulerer så masse med ei lita jente! Utrolig bra at du tok kontakt med føden. Ønsker dere masse lykke til videre og håper alt blir bra [emoji173]️
Oi oi! Så godt du reagerte[emoji173] Gratulerer med lite nurk og lykke til[emoji173]
Oi- så bra at du ringte!!!!
Masse gratulerer med en liten frøken [emoji171][emoji171][emoji171]
Gratulerer [emoji173]
Så bra du ringte [emoji173] Gratulerer så mye med ei lita jente og lykke til i tiden som kommer [emoji173]
Så utrolig godt at du ringte, og at du fikk komme raskt til!
Gratulerer så mye med lille jenta [emoji177][emoji1405][emoji177]
Gratulerer med den lille [emoji4]Så bra du stolte på morsinstinktet og tok kontakt[emoji173]️ håper alt går bra med dere
Gratulerer:dummy1::angelic: bra du sjekka!
Oi! Så bra du ringte! Har fått inntrykk av at de fleste tar magefølelsene våre på alvor, heldigvis [emoji173]️ Gratulerer så mye! Og masse lykke til [emoji173]️
Gratulere så mye :D Vet de hva som gikk galt iom de måtte hente henne ut? Håper hun er sprek og frisk til livet utenfor ❤
Wooow, så bra at du ringte! Og gratulerer så mye med den lille! [emoji4][emoji173]️ Lykke til videre!
Fikk gåsehud her.... gått alt gikk bra ,å grattulerer så mye med prinsessa:)
Gratulerer så mykje med jenta! :Heartred Håpar alt går bra med vesla. :) Kor mange veker var du på vei, når ho måtte hentast ut?

Skummelt å tenka på at det kunne ha gått gale, om du ikkje hadde ringt føden så raskt. Jammen bra at du stolte på magefølelsen din! :) Har dåke fått vita grunnen til at ho ikkje hadde det bra der inne, og måtte hentast ut så fort?

Tusen takk alle sammen ❤️

Jeg var 35+3. Har fortsatt ikke fått noe svar på hva som har gått galt. Ho ligger fortsatt på et eget rom på nyfødtavdelingen og får hjelp til å puste. I dag skal de ta en haug med prøver osv. Det eneste feil de kunne se i går var at fostervannet var litt misfarget. Og at hun ikke beveget på seg selvfølgelig.

Fikk se ho noen få minutter i natt og noen få minutter på morgenen i dag. Så håper vi at vi får noen svar i løpet av dagen men kan se ut som ho må ligge der en stund da de ikke vet hva som er feil..

Jeg er helt utslitt men ikke fått sovet et eneste sekund siden jeg våkna i går kl 10 på morgenen.

I kveld skal jeg kanskje få holde ho ❤️ Jeg som aldri har holdt en baby før :)
 
Gratulerer så mye [emoji173][emoji173][emoji173] For en opplevelse. Håper de finner ut av dette, og at det ikke er noe alvorlig. Det kan være overveldende både med hastesnitt og prematur fødsel. Det er et underforum for oss med premature barn her inne, om du skulle lure på noe eller bare ønske å lufte tankene med andre som har opplevdt liknende. Lykke til med lille [emoji173]
 
Først og fremst, gratulerer med lillemor!! <3 Så utrolig bra at du fulgte magefølelsen!!
Håper dere kommer dere fort begge to!!
 
Så utrolig bra at du ringte og dro inn. Dette morsinstinktet er noe finurlige greier altså.

Gratulerer så mye med lille babyen❤
 
Gratulerer! Så bra du reagerte kjapt og kom fort inn og ble tatt på alvor! Håper dere begge kommer dere fort, og du får nyte det nye livet med den lille jenta! [emoji178]
 
Back
Topp