Oh skummeltTenk om vi alle dukket opp [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh skummeltTenk om vi alle dukket opp [emoji23]
Er du syk?Varma opp kinamaten og tok 4 biter. Mannen fikk resten. Eier ikke særlig matlyst i dag nei [emoji85]
Hæææææ!!?!? [emoji33]
Hvorfor det? Hadde han ikke sitt eget??
[emoji13]
KAN jo skyldes at han trener mer i løpet av en uke enn hva jeg har gjort det siste året. 
Neida vi er snille daOh skummelt
Nei. Var ute i går da. Har ikke sånn kjempematlyst dagen etter jeg da [emoji14] Så selvforskyldt [emoji56]Er du syk?
Føler du deg ikke bra?Varma opp kinamaten og tok 4 biter. Mannen fikk resten. Eier ikke særlig matlyst i dag nei [emoji85]
Kinamat! Det har jeg hatt lyst på i mange dager nå!!Varma opp kinamaten og tok 4 biter. Mannen fikk resten. Eier ikke særlig matlyst i dag nei [emoji85]
Gjør det! SverigeMå Google det. Ikke så kjent hvor nå enn det er![]()
Sikker på det?Neida vi er snille da
Ah sånn jaNei. Var ute i går da. Har ikke sånn kjempematlyst dagen etter jeg da [emoji14] Så selvforskyldt [emoji56]
Ute i går [emoji14] Selvforskyldt med dårlig matlyst [emoji56]Føler du deg ikke bra?
Det er bra. Nå er jeg også ledig
Jeg er i allefall ganske snill [emoji14]Sikker på det?
Mmmm [emoji23][emoji56]Kinamat! Det har jeg hatt lyst på i mange dager nå!!![]()
Haha. Enda bra det da [emoji14]Nei. Var ute i går da. Har ikke sånn kjempematlyst dagen etter jeg da [emoji14] Så selvforskyldt [emoji56]
Spør henne på pmHadde detTamara!! Arrangerer du?
![]()
Tenker snart prøve sove jegVi må skravle på folkens