Nei stakkars [emoji20]Hva handlet dere da?[emoji2]
Gjenforening gikk fint helt til minstemann hørte vi hadde vært i badeland[emoji23] da raste verden sammen stakkars..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei stakkars [emoji20]Hva handlet dere da?[emoji2]
Gjenforening gikk fint helt til minstemann hørte vi hadde vært i badeland[emoji23] da raste verden sammen stakkars..
Absolutt! Jeg har hatt undulater siden jeg var liten, og de er fantastiske skapninger. Han første jeg hadde var vanvittig tam og sosial, og han bannet [emoji23]Haha, høres ut som en morsom sak[emoji23]
Neei.. Mange serier jeg bare har stoppet på altså..Hahaha. Uff klarer ikke pine meg gjennom om det blir totalt drit gitt. Sånn som Lost. Aldri sett ferdig den. Og den var jo lovende ei lita stund hvertfall haha.
God kveldGod kveld alle![]()
Usj nei. Man kan ikke se alt. Må finne serier verdt å bruke timer på !Neei.. Mange serier jeg bare har stoppet på altså..
Lost fikk jeg aldri helt fengen av.
Nei stakkars [emoji20]
Her ser det ut som det er bra med aktivitet i kveld?God kveld
God kveldGod kveld alle![]()
Elsker å ha sovebarn. Håper sååå på at lille T også blir det[emoji23]Det kan jeg med eldste også. Kjempegreit !
Det får vi håpe.Her kommer visstnok sommeren nå[emoji173]️
Tok seg plutselig oppHer ser det ut som det er bra med aktivitet i kveld?![]()
Absolutt! Jeg har hatt undulater siden jeg var liten, og de er fantastiske skapninger. Han første jeg hadde var vanvittig tam og sosial, og han bannet [emoji23]
Den skal jo ikke være så treg da, den appenMen jeg klarte ikke å spamme der da [emoji23] En positiv sak.
Hva synes du om den appen?Hahaha. Nå humrer jeg litt [emoji23] Men jeg har testet den skikkelig i allefall [emoji14]
God kveld alle![]()
Likt her med eldste. Minste sover egentlig godt hu også. Kan fint bråke. Men hu bruker lengre tid på å sovne !Elsker å ha sovebarn. Håper sååå på at lille T også blir det[emoji23]
L sov jo type 20 timer i døgnet de første tre månedene...
Du er trøtt regner jeg medTror det blir tidlig senga gitt
Ja, jeg burde. Men jeg er så dårlig på det..Du bør jo egentlig ta det med ro for å ikke sette igang noen fødsel [emoji6]
MOro daTok seg plutselig opp