♡ Skravletråd JUNI ♡

Er museet ute?[emoji4]
Ja man må nyte godværet!

Både inne og ute, også er det dyr der. Så var jo derfor vi dro dit[emoji6] ellers er det mange gamle bygninger, rumpetroll-dam og en lekeplass med miniatyrhus, sklie og du kan hoppe i høyet[emoji4]

Både inne og ute, også er det dyr der. Så var jo derfor vi dro dit[emoji6] ellers er det mange gamle bygninger, rumpetroll-dam og en lekeplass med miniatyrhus, sklie og du kan hoppe i høyet[emoji4]

Hørtes jo kjempe gøy ut[emoji1]

Merker jeg skravler mindre med den nye appen. Hm.. Jaja.

God dag jenter [emoji173] Håper det er en bra en. Jeg får svi litt for aktivitet i går, men blir lekeland i dag en liten tur for å se om hun liker det, også skal svigermor se til henne mens vi svinger til Sverige.

Jeg merker jeg er mindre kvalm etter lavere dose på medisiner, men jeg merker også at trykket har økt igjen i form av lysskyhet, synsforstyrrelser og hofepine på natt. Legen min har purret, så håper jeh kan få en time snart i forhold til medisinering.

Ellers regner det. Masse! Æsj... Det er dog kosekig om man er inne og slapper av. "Fint vært ute til å være inne i".

Hva er deres planer?

Håper virkelig de snart kan finne noe som ikke gjør deg kvalm og som senker trykket[emoji4]
Hvordan likte snuppa seg på lekeland? Det var egentlig planen vår, eller min, og. Men det ble museet og se på dyra der heller[emoji4] var bare så vidtvi fikk med sauen børt fra bæbæn[emoji28] jøsses for et temprament og lydnivå[emoji28][emoji85]

Har sviktet dere i dag til fordel for Netlix og strikketøyet.
Er av en eller annen grunn fryktelig sliten i dag, spesielt i hodet.

Uansett middagen står i ovnen og koser seg, så snart mat :)

Har begynt med det første beinet.
Går sakte med sikkert fremover

Da begynner det og nærme seg da[emoji4] var ganske tynt garn på tynne pinner sant? Har så lyst på den selv til snuppa og oldemora prata på den i vinter men da hadde hun nok strikkeklær, så vet ikke om jeg tørr å mase[emoji28]

Da begynner det og nærme seg da[emoji4] var ganske tynt garn på tynne pinner sant? Har så lyst på den selv til snuppa og oldemora prata på den i vinter men da hadde hun nok strikkeklær, så vet ikke om jeg tørr å mase[emoji28]
Er på pinne 3 og 2,5.
Strikkefastheten på garnet er 27 m pr. 10 cm på pinne 3 så ganske tynt, ja.
Hvor stor er snuppe, den største størrelsen i oppskriften er 92

Er på pinne 3 og 2,5.
Strikkefastheten på garnet er 27 m pr. 10 cm på pinne 3 så ganske tynt, ja.
Hvor stor er snuppe, den største størrelsen i oppskriften er 92

Ho er 82cm, så håper 92 holder[emoji4] men vi får se. Nå driver hun og strikker genser til a[emoji4] så vil ikke mase[emoji6]

Back
Topp