Er museet ute?[emoji4]
Ja man må nyte godværet!
Både inne og ute, også er det dyr der. Så var jo derfor vi dro dit[emoji6] ellers er det mange gamle bygninger, rumpetroll-dam og en lekeplass med miniatyrhus, sklie og du kan hoppe i høyet[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er museet ute?[emoji4]
Ja man må nyte godværet!
12 år har jeg og mannen vært sammen i dag [emoji7]
Både inne og ute, også er det dyr der. Så var jo derfor vi dro dit[emoji6] ellers er det mange gamle bygninger, rumpetroll-dam og en lekeplass med miniatyrhus, sklie og du kan hoppe i høyet[emoji4]
Merker jeg skravler mindre med den nye appen. Hm.. Jaja.
God dag jenter [emoji173] Håper det er en bra en. Jeg får svi litt for aktivitet i går, men blir lekeland i dag en liten tur for å se om hun liker det, også skal svigermor se til henne mens vi svinger til Sverige.
Jeg merker jeg er mindre kvalm etter lavere dose på medisiner, men jeg merker også at trykket har økt igjen i form av lysskyhet, synsforstyrrelser og hofepine på natt. Legen min har purret, så håper jeh kan få en time snart i forhold til medisinering.
Ellers regner det. Masse! Æsj... Det er dog kosekig om man er inne og slapper av. "Fint vært ute til å være inne i".
Hva er deres planer?
Så flott! Håper dere syntes det er gøy! Men hvis det føles som ett press så blir det ikke gøy lenger og da må vi revurdereUtfordringen funker[emoji1] mer liv på forumet!
Hørtes jo kjempe gøy ut[emoji1]
Tusen takk [emoji1]Gratulerer så mye![emoji173]️
Tusen takk [emoji1]Gratulerer så mye[emoji16][emoji173]️
Har sviktet dere i dag til fordel for Netlix og strikketøyet.
Er av en eller annen grunn fryktelig sliten i dag, spesielt i hodet.
Uansett middagen står i ovnen og koser seg, så snart mat![]()
Har begynt med det første beinet.Så godt og bare slappe av da[emoji4] har du kommet langt på dressen nå eller?
Har begynt med det første beinet.
Går sakte med sikkert fremover
Er på pinne 3 og 2,5.Da begynner det og nærme seg da[emoji4] var ganske tynt garn på tynne pinner sant? Har så lyst på den selv til snuppa og oldemora prata på den i vinter men da hadde hun nok strikkeklær, så vet ikke om jeg tørr å mase[emoji28]
Er på pinne 3 og 2,5.
Strikkefastheten på garnet er 27 m pr. 10 cm på pinne 3 så ganske tynt, ja.
Hvor stor er snuppe, den største størrelsen i oppskriften er 92
Hun er like stor som Lille U med andre ord.Ho er 82cm, så håper 92 holder[emoji4] men vi får se. Nå driver hun og strikker genser til a[emoji4] så vil ikke mase[emoji6]
Det kom du til regner jeg medHvordan er det sammenlignet med i går da
Så flink du er3.vaska står på nå faktisk [emoji16]
Det blir det jaBlir spennende å se hvordan det går i dag
Tja ikke spør megEt råttent egg?? Hvordan klarte du det??
Hadde 100 innleggHva har du nå?[emoji2]