Hørtes dog veldig kjekk utHaha jo takk i like måte. Vært en travel helg rett og slett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes dog veldig kjekk utHaha jo takk i like måte. Vært en travel helg rett og slett![]()
Det ble denHørtes dog veldig kjekk ut![]()
God søndag!Hvilke planer har dere for dagen?
![]()
Sur
Formen er rett og slett Crap
Hjalp ikke at jeg spiste et råttrnt egg
Ca 50 innlegh til skravletråden når 6000 innlegg
1/3 på vei da
Jeg som liksom skal ta det med ro... Vasket gulv, skiftet på senga, satt på en maskin med klær..
Før frokost. Æsj. Også MÅ jeg bort og vaske litt...!
God morgen. Vært en koselig og lat helg på en måte. I går gikk vi bort hele gjengen og kosa oss med musikk, mat og boder i sentrum. Besøkte svigermor en tur for kakespising. Og på mirakuløst vis ville de to der oppe ha begge barna på overnatting. Så plutselig fikk vi begge gå på utedansen og høre Postgirobygget. Været VAR bra. Stemninga høy. Men i 1 tiden begynte regnet og denne jenta i kort kjole gikk rimelig kjapt hjem ganske våt [emoji23] Og for en varm dusj.
Nå venter vi på barna da. Svigermor og mannen tok de på isspising og biltur også først.
Men nå har du jo testen den nye appen litt har du Ikke? Så da er det bare p gå tilbake til den andre så du får skravlet mere [emoji6] [emoji6]Merker jeg skravler mindre med den nye appen. Hm.. Jaja.
God dag jenter [emoji173] Håper det er en bra en. Jeg får svi litt for aktivitet i går, men blir lekeland i dag en liten tur for å se om hun liker det, også skal svigermor se til henne mens vi svinger til Sverige.
Jeg merker jeg er mindre kvalm etter lavere dose på medisiner, men jeg merker også at trykket har økt igjen i form av lysskyhet, synsforstyrrelser og hofepine på natt. Legen min har purret, så håper jeh kan få en time snart i forhold til medisinering.
Ellers regner det. Masse! Æsj... Det er dog kosekig om man er inne og slapper av. "Fint vært ute til å være inne i".
Hva er deres planer?
JaSå deilig at dere fikk gå sammen[emoji173]️
Hørtes ut som en super dag!
Åhh lekre
Skulle ønske du fant den gode balansen så det hele ble mye bedre for deg. ♡Merker jeg skravler mindre med den nye appen. Hm.. Jaja.
God dag jenter [emoji173] Håper det er en bra en. Jeg får svi litt for aktivitet i går, men blir lekeland i dag en liten tur for å se om hun liker det, også skal svigermor se til henne mens vi svinger til Sverige.
Jeg merker jeg er mindre kvalm etter lavere dose på medisiner, men jeg merker også at trykket har økt igjen i form av lysskyhet, synsforstyrrelser og hofepine på natt. Legen min har purret, så håper jeh kan få en time snart i forhold til medisinering.
Ellers regner det. Masse! Æsj... Det er dog kosekig om man er inne og slapper av. "Fint vært ute til å være inne i".
Hva er deres planer?
Liker været i alle fall! Akkurat passe vær [emoji3]
Ble museet og ikke lekeland, været var litt for fint til å drive inne[emoji6]
Merker jeg skravler mindre med den nye appen. Hm.. Jaja.
Hva er deres planer?
JaBle veldig glad når det ordna seg [emoji7]
12 år har jeg og mannen vært sammen i dag [emoji7]