Er han syk enda??Hehe ja og fristet så mange jeg kommer over, ikke alltid mannen er enig i maten jeg vil lage som ikke er egyptisk [emoji6] ellers har dagen hvert grei, lillegutt er syk og det merkes god
Lege i morgen da kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er han syk enda??Hehe ja og fristet så mange jeg kommer over, ikke alltid mannen er enig i maten jeg vil lage som ikke er egyptisk [emoji6] ellers har dagen hvert grei, lillegutt er syk og det merkes god
Det er godt det[emoji2] jeg ble vekt 06.50, men ligger fortsatt i senga og sløver[emoji23]
Ja gjør det [emoji4]Får høre hva fysio sier om det da![]()
God morgen.
Vet ikke når frøkna våknet, mannen stod opp, hjalp henne i gang og la seg igjen.
Lille U våknet først kl 08:30![]()
Mhm dessverre![]()
Ødlegger i grunn bare for natta
God morgen [emoji4]God morgen Kengu
Og alle andre![]()
Cup i dag også
Natten har vært bra og fortsatt feberfri. Nå er han kjempe glad og gleder seg til selskap [emoji173]️
[emoji20]Så dårlig form
Trpr altfpr lite søvn siste tiden er årsaken
Hehe har jo en del, men ikke alt like praktisk eller passende for anledningen .lurer på en beige en .
Barnebursdag for frøkna utpå ettermiddagen [emoji4]Planer for dagen?
Skal ta etterpåSleng ut et bilde da![emoji2]
God morgen! I dag skal jeg hente hjem jenta mi[emoji173]️
Åhhh koseligGod morgen! I dag skal jeg hente hjem jenta mi[emoji173]️
Hvorfor ikke?Bringebær og sjokolade er en fin greie. Nam
Men av prinsipp handler jeg ikke på REMA etter at de begynte med den bestevenn -greia si så jeg får spise Nidar sine i stedet![]()
Lige mådeGod morgen alle[emoji1]
Ønsker dere en flott søndag!
Hvor da?Koselig da
Vi skal på cup i dag også