♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja, glad for det altså.

Hvordan har dagen vært Shadow? Laget mat?
Hehe ja og fristet så mange jeg kommer over, ikke alltid mannen er enig i maten jeg vil lage som ikke er egyptisk [emoji6] ellers har dagen hvert grei, lillegutt er syk og det merkes god

Det burde du prøve.

Osteopaten jeg går til bruker det, og laser funker på det aller meste.

Jeg slet så fælt med smerter under føttene, kunne knapt gå for et par år siden. Laser holder det i sjakk.
Har fortsatt vondt i perioder, men aldri så vondt som det var da.

Bruker laser på hele kroppen min, for forskjellige ting. Jeg responderer veldig bra på det.

Laser setter igang prosesser i kroppens celler, som gjør at cellene reparerer seg selv.

Den første gangen jeg fikk laser på de vonde føttene mine så kjente jeg forskjell fra jeg la meg på benken og til jeg gikk ut igjen.

Så sjekk ut det. [emoji4]
Får høre hva fysio sier om det da :)

God morgen [emoji38] første natta jeg ikke har måttet fly på do 3-4 ganger [emoji4] så endelig en fulstendig natt! Hva med deg?

Så godt da[emoji2] har sovet godt frem til halv fem, etter det kom snuppa opp i senga og hun har vært skikkelig mark på morgenen[emoji28] men det er veldig koselig og[emoji4]

Så godt da[emoji2] har sovet godt frem til halv fem, etter det kom snuppa opp i senga og hun har vært skikkelig mark på morgenen[emoji28] men det er veldig koselig og[emoji4]
Å fytti som jeg gleder meg til å han en liten å kose med [emoji7] har jo en stor en.. Men han er så veldig stor!(samboer altså) [emoji28] planet for dagen eller?

Back
Topp