♡ Skravletråd JUNI ♡

Men det er da ikke rart! Du skal passe på deg selv så du ikke får mer hodepine osv enn nødvendig
Det er sant, men jeg surrer mye også :P Litt fjern egentlig. Og i dag har jeg hatt så dårlig samvittighet for lille for jeg har vært litt irritert og utålmodig fordi hun har skreket for alt og dratt meg i buksa i hele dag. Også har hun mest sannsynlig UVI... Og da føler jeg meg såååå råtten. Hun har jo vondt stakkars, og klenger sikkert pågrunn av det ❤ Fikk Paracet før natta og sover som en stein.

Har også skjøre negler.. Men i jobb i tannhelse, kan man ikke. Synes faktisk hand and nails håndkrem funker og...
Aha nei da kan man bare glemme det.
Må nok slutte når jeg er ferdig i permisjon selv kommer mange smittsomme folk innom jobben hele tiden (apotek [emoji6]) så pleier å ha kjedelige kortklipte negler

Det er sant, men jeg surrer mye også [emoji14] Litt fjern egentlig. Og i dag har jeg hatt så dårlig samvittighet for lille for jeg har vært litt irritert og utålmodig fordi hun har skreket for alt og dratt meg i buksa i hele dag. Også har hun mest sannsynlig UVI... Og da føler jeg meg såååå råtten. Hun har jo vondt stakkars, og klenger sikkert pågrunn av det [emoji173] Fikk Paracet før natta og sover som en stein.
Forstår den, må være vanskelig å slite med hodepine osv også er lillemor også syk og vil ha mamma?

Forstår den, må være vanskelig å slite med hodepine osv også er lillemor også syk og vil ha mamma?
Det kan være tøft, skal innrømme det. Men jeg har gått litt i god tro om at hun har klaget for "ingenting", men så viste det seg jo at hun har vondt. Hun er hjertestenen min, så vi får det til :) Men enkelte dager er tøffere enn andre. Heldigvis er samboer superflink etter jobb og legger planer etter hennes leggetid for å hjelpe meg.

Det kan være tøft, skal innrømme det. Men jeg har gått litt i god tro om at hun har klaget for "ingenting", men så viste det seg jo at hun har vondt. Hun er hjertestenen min, så vi får det til :) Men enkelte dager er tøffere enn andre. Heldigvis er samboer superflink etter jobb og legger planer etter hennes leggetid for å hjelpe meg.
Så bra du har han da [emoji173]️

Back
Topp