Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
God natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå må du banke hardt i bordet Kengu, for i dag har den vært tålig grei. Ikke så vondt eller kvalm, bare veldig svimete og det kan jeg leve medHvordan er formen?
God natt [emoji4]God natt
Det er sant, men jeg surrer mye ogsåMen det er da ikke rart! Du skal passe på deg selv så du ikke får mer hodepine osv enn nødvendig
Aha nei da kan man bare glemme det.Har også skjøre negler.. Men i jobb i tannhelse, kan man ikke. Synes faktisk hand and nails håndkrem funker og...
God natt og sov godt [emoji4]God natt
Forstår den, må være vanskelig å slite med hodepine osv også er lillemor også syk og vil ha mamma?Det er sant, men jeg surrer mye også [emoji14] Litt fjern egentlig. Og i dag har jeg hatt så dårlig samvittighet for lille for jeg har vært litt irritert og utålmodig fordi hun har skreket for alt og dratt meg i buksa i hele dag. Også har hun mest sannsynlig UVI... Og da føler jeg meg såååå råtten. Hun har jo vondt stakkars, og klenger sikkert pågrunn av det [emoji173] Fikk Paracet før natta og sover som en stein.
Det kan være tøft, skal innrømme det. Men jeg har gått litt i god tro om at hun har klaget for "ingenting", men så viste det seg jo at hun har vondt. Hun er hjertestenen min, så vi får det tilForstår den, må være vanskelig å slite med hodepine osv også er lillemor også syk og vil ha mamma?
Jaa må det. Men jeg bare surrer så illeTa vare på deg selv først og fremst [emoji173]️
Ånei! Ouch...Har betennelse i akillesen
Du har ikke stoffskifte trøbbel vel?Må det ellers skjer dette [emoji24] for har tynne skjøre negler![]()
Sove godt Kengu ❤Sengetid for meg også kjenner jrg nå
God natt [emoji4]Natta[emoji173]️
Så bra du har han da [emoji173]️Det kan være tøft, skal innrømme det. Men jeg har gått litt i god tro om at hun har klaget for "ingenting", men så viste det seg jo at hun har vondt. Hun er hjertestenen min, så vi får det tilMen enkelte dager er tøffere enn andre. Heldigvis er samboer superflink etter jobb og legger planer etter hennes leggetid for å hjelpe meg.
Ikke som jeg vet om ihvertfall, alltid hatt lyst til å ta test daDu har ikke stoffskifte trøbbel vel?
Ja, glad for det altså.Så bra du har han da [emoji173]️
Kan jo være greit å sjekkeIkke som jeg vet om ihvertfall, alltid hatt lyst til å ta test da