Vel måtte litt for måtte svare noe for mannen, hater å være mellommann, tenker å bytte leilighet men mannen er redd han skal endre mening om han ser navnet hans som om mitt er mye bedreDet går ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel måtte litt for måtte svare noe for mannen, hater å være mellommann, tenker å bytte leilighet men mannen er redd han skal endre mening om han ser navnet hans som om mitt er mye bedreDet går ikke
Her husker jeg den fort godtHaha
Glemmer gjerne bort godisen litt jeg...
Er akkurat det..Nei er nettopp det som er skummelt. Storesøster kom 37+0 rett etter jeg hadde flyttet, så kjenner også godt til at man ikke merker det før etterpå, derfor må du heller tenke at du skal være litt sofasliter [emoji6]
Jeg også!Jaaja. Bra dere fikk den da. Jeg blir litt overgitt av sånt...
Herlig...! Min og er god på sånt. Jeg er ekstra glad for at jeg slipper å lage mat, bare..Det var det og[emoji2] mannen er god til å lage mat[emoji7]
Ja skulle stå det HeheMener du "er den på smak"?
Elsker den, veldig rund og mild, men samtidig mye smak.
Det er en ripasso så den er laget på rester etter Amarone.
Amarone er ganske kraftige viner, denne har mye av smaken, men ikke kraftigheten dersom du skjønner hva jeg mener.
Begynner å bli trøtt jeg
Hadde vært gøy å se noen tallHåper det!![]()
Ja som vanlig med megFor mye snop??[emoji23]
Oi du verden18 tråder startet i dag
Flott . Flinka5 til her og
Det var lurtJeg sov en dupp på sofaen jeg[emoji85]
Nå er jeg helt tom for ideerOi du verden
Hehe er kanskje gjerne sånn [emoji14]Her husker jeg den fort godt
Herlig...! Min og er god på sånt. Jeg er ekstra glad for at jeg slipper å lage mat, bare..
Hehe lov det nåNå er jeg helt tom for ideer
Oohh NiceSer ut som.vi bare mangler 12 tråder![]()
Oj da har det gått unna nåSer ut som.vi bare mangler 12 tråder![]()
Mhm, og heldige meg som skal slippe å kjøre han [emoji23]Heldige H![emoji1]