Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Er ikke du noe bedre selv, altså..? :/Kvalm i kveld og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke du noe bedre selv, altså..? :/Kvalm i kveld og
Lever for kakao nesten. Med smør i.Går helt fint[emoji12] min pappa er helt lik..
Hvordan enden på smak?Denne vinen.
Har du snakt den, en av mine favoritter
![]()
Pga snop dette heheEr ikke du noe bedre selv, altså..? :/
Må gjøre en innsats jeg ogDu er jo skikkelig på hugget idag!
Huff kanskje du må ta en test?Kvalm i kveld og
Pga snopUff da
Hehe nei snopHuff kanskje du må ta en test?
Takk, mannen som kommer til å bruke den [emoji6]Gratulerer med ny sykkel![emoji1]
Sånn sett [emoji28] litt selvforskyldt da [emoji85] haha. Ikke gøy å være kvalm likevel.Pga snop dette hehe
Han har en jobb uten reise, jeg har en karriereJa leste det . Gubben sier da?
Tja kan ikke akkurat ignoreresIgnorerer gjerne muligheten... [emoji85] [emoji85]
Nei spiser alltid for myeSånn sett [emoji28] litt selvforskyldt da [emoji85] haha. Ikke gøy å være kvalm likevel.
Ja det burde vi ihvertfall på nærmere 2 timer [emoji4]Innlegg klarer vi
Mhm, altså reglene er klare på det og man trenger bare en data men når folk ikke stoler på screenshot eller forstår den så blir det verre. Men pga den regelen fikk vi billig sykkel [emoji6]Teit.. De burde heller inngå 5min påbud da. Teit om admin må gå inn og avgjøre sånt.
Det går nok godtOm vi freser litt mer så, det stoppet helt
Det burde vi jaJa det burde vi ihvertfall på nærmere 2 timer [emoji4]
Er det ikke du som har fått det for deg at jeg er superwomen, daFristende tanke vil jeg tro[emoji1] men har du tid til det da?
Da er det vel bare å kjøre på daHan har en jobb uten reise, jeg har en karriere
Selvfølgelig vi har snakket om det, men som han sier, om det er litt reise på grunn av videreutdanning, eller jobb er det ikke noe forskjell for han, vi snakket om dette nå jeg søkte jobben og vi hadde et barn, og gjorde det igjen når han ville ha nummer 3.