Ronja tok i dag tidlig utfordringe om å gi meg en positiv overraskelse med tallene når jeg fikk på pc i dag.
Og det ser bra ut det altså
Vis vedlegget 227283
(Hvem trenger at jeg forklarer denne?)
Jippi, så flinke vi er![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ronja tok i dag tidlig utfordringe om å gi meg en positiv overraskelse med tallene når jeg fikk på pc i dag.
Og det ser bra ut det altså
Vis vedlegget 227283
(Hvem trenger at jeg forklarer denne?)
Vel. Sånn blir det gjerne.Blir jo mye med lite innhold da men [emoji23][emoji23]
Jippi, så flinke vi er![emoji1]
Tviler på det
Skjønte jo det, heldigvis er du tydeligvis like avhengig som oss [emoji16]He he tuller med deg da![]()
Jaja kan du få andre til å gjøre [emoji4]Men.. Så mye jeg skulle gjort....
Nei ikke i kveldEr du opptatt??[emoji33]
Haha [emoji28]Velkommen til min verden[emoji23]
Nei, legevakt. Haha. Overrasket?
Skulle bare levere urinprøve på lille, fordi hun skriker og drar seg ille i bleia og tissen. Men så var det utslag så da ventet vi på legen også. Spor på blod og 2+ på leukocytter, men de ville vi skulle gi smertestillende frem til mandag og masse vann så fastlegen kan dyrke den. Han trodde det var UVI, men ville ikke gi antibiotika uten dyrking.
Såååå vi fant en lekeplass isteden og hun kosa seg masse [emoji173]
Klarer fint å ta puse men ikke så lenge siden sistSkjønte jo det, heldigvis er du tydeligvis like avhengig som oss [emoji16]
Oppe i 240 kr nå så satser på det [emoji6]
Høh. Kanskje det bør testes?Det har jeg aldri prøvd[emoji4] er liksom bare ren melk jeg blir dårlig av...ikke produkter med melk i heldigvis[emoji4]
Som jeg skrev over:
Har fylt noen kyllingfileer med blå castello og surret bacon rundt.
Skal ha maispure og sopp ved siden av
AbsoluttSmaken er som baken[emoji23]
Skjønner den.Tom for ideer nå
Mhm, men ikke denne og stopp 21.00, betyr 20.59 også med mange bud vinner den med høyst bud også må man på dato for de regner det med Facebook sin kl.Hah.. I alle lokale gruppene jeg er med i er det PÅBUD om 5min regel..
Hvor mange maskiner vasker du om dagen da??
Skjønner ikke at du klarer å være tom [emoji85]
Enda jeg synes jeg har vasket mye denne uka så tar det jo aldri slutt
Ååh, deilig..!Dette var fryktelig godt
Og mannen fant en vin som komplementerte maten perfekt.
Er fryktelig fornøyd nå
Mhm.Høres bra ut. Mmm..