Håper du får slappet godt av daJoda. Men nå kjennes det i kroppen.. Kynnere og murring.... Ah, skjønner mange liker den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får slappet godt av daJoda. Men nå kjennes det i kroppen.. Kynnere og murring.... Ah, skjønner mange liker den![]()
Kjent meg såå igjen i disse yoghurtreklamene [emoji14] med herr sult.Ja er det![]()
Greitt nok å.vaske forsåvidt. Men hater brettinga [emoji23][emoji23]
Har egentlig skjønt det, men jeg ville nok laget noe mannen ikke likte eller ungene ikke likte om jeg var i samme situasjon [emoji13]Jepp[emoji1] hater å lage mat, spiser for å bli mett[emoji23]
Jeg ogSpent på hvordan vi ligger an..
Jepp. Men for all del. Kan spises det og, om det ikke er lefser.Hehe blir jo ofte mer gris ja
Hæ hva slem? Neida de får jo oppskriften da og tips [emoji6]Hehe, slem du er[emoji12]
Var absolutt herlig med mat.
Frossenpizza, ja [emoji14]
Hvilken?
Hehe.. Godt med litt sjokolade i[emoji23]Grøss[emoji23] men jeg drikker ikke melk da..
Prøver mitt beste nå! [emoji14]Håper du får slappet godt av da![]()
Ohhh grandis ?![]()
Hva står på menyen i kveld?Da står maten i ovnen![]()
Body milk![]()
Neisj da ikke ennå
... Ananas [emoji33]Denne:![]()
Jupp, da man vet at man har greid det, var en grei indikator når vi hadde navnefest da med to matretter og denne ble helt borte [emoji6]Sånn det skal være![]()
Har fylt noen kyllingfileer med blå castello og surret bacon rundt.Hva står på menyen i kveld?
Ææh, hater sånne budrunder [emoji28]Sitter og byr på sykkel til mannen, eldre sykkler og vi er oppe i 210 kr, budrunden slutter Kl 21 så sitter mest og venter på at det skal bli nærmere 21