Det var det også, storesøster også slukte nesten i seg maten [emoji6] jeg og mannen hadde problemer med å si stopp selv [emoji54]Det så godt ut..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det også, storesøster også slukte nesten i seg maten [emoji6] jeg og mannen hadde problemer med å si stopp selv [emoji54]Det så godt ut..!
Sliten. Hostet
Hes stemme
Men ikke syk. Bare. Ja. Ikke bra igjen enda.
Fort gjortHar detrakk aldri å spise ferdig lunsjen, for var så mye action på jobb, men moro når det er litt å gjøre
egentlig klar for å sove, men må jo bare se en episode eller to av Orange is the New Black først.
![]()
Ja og det skal du da ikke enda, [emoji54]Neinei, må vaske hus i morgen [emoji23]
Herregud, jeg er sikker på jeg blir å føde snart om jeg fortsetter sånn..
Fort gjorthvor langt har dere kommet?
[emoji54] når du kan velge helt selv uten kommentarer?Nei, jeg er så lei[emoji13] steker meg en pizza når guttungen er i seng[emoji1]
Det var det også [emoji16]Mmm....det så nydelig ut![emoji1]
Har sett 2, Så ikke så veldig mye lenger [emoji23] men syns det var en bra start daBare sett første episode enda, eller jeg halve da[emoji28] hvor langt har du kommet?
Skal du gå for veske? [emoji6]126 innlegg i dag
Ja det vil jeg også tro [emoji173]️Tror han trengte det[emoji173]️
Ja, det er det man blir.Og det kan jo være ille nok det! Man blir jo veldig sliten av å gå sånn.
Oi da var det kaldt [emoji54]Haha.... Uff. Ene kjøleskapet hadde blitt så kaldt at.. Eh.. Melken hadde isbiter i seg, og kjøttdeigen halvfrossen [emoji38]
Den er jo fin....Skal du gå for veske? [emoji6]
Det var det også ja [emoji4]Nam!!
Kaptein supertruse [emoji16]Hva så de?
Jepp, det hjelper påDet er bra
Ja er det, godt det da [emoji4] men håper det fortsetter om en time da [emoji6]Nå er det liv ja
Kos dere [emoji4]Nå blir det taco [emoji7][emoji7]
Nam..!
Har sett 2, Så ikke så veldig mye lenger [emoji23] men syns det var en bra start da![]()