♡ Skravletråd JUNI ♡

Så flink! Tar du min også?? Den er gul av pollen inni...
Skal sies at siden jeg bærer en kanonball i front, så kommanderte stepappa brødrene mine til å hjelpe [emoji28]
Så.. Jeg ryddet strengt tatt bare ut av den og vasket mattene. Brødrene mine tok resten inni.

Litt stille her i dag
Syns da dere har skravlet nok på 30 min spesielt siden jeg har lovet storesøster milkshake før Vi skal finne senga hennes [emoji54]

Nå blir det taco [emoji7][emoji7]
Nam..!

Vært fult program her i dag.

Gutta skulle på kino 14.15, og frøkna og jeg handle inn til barnebursdag i morgen. Så spiste vi middag på McDonald's i dag.
Nå er ungene og jeg alene,samboer skulle på sommerfest med jobben.
Dere har nok å gjøre ihvertfall ja [emoji4]

God kveld[emoji2]
Vært en fin men rengtung dag[emoji28]
Har du hatt en fin lørdag?
Har det :) rakk aldri å spise ferdig lunsjen, for var så mye action på jobb, men moro når det er litt å gjøre :D egentlig klar for å sove, men må jo bare se en episode eller to av Orange is the New Black først. :-)

Har det :) rakk aldri å spise ferdig lunsjen, for var så mye action på jobb, men moro når det er litt å gjøre :D egentlig klar for å sove, men må jo bare se en episode eller to av Orange is the New Black først. :-)

Jeg klarte og sovne midt i episoden vi så på i går, og har ikke rukket og sett den i dag[emoji85] spørs om mannen vil se resten en gang til eller om jeg bare må leve med og ikke få sett det[emoji23][emoji85]

Back
Topp