Ikke i bruk
Forumet er livet
Jeg prøver å finne en film på Netflix. Noen tips?Veldig det[emoji849] hva gjør alle?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg prøver å finne en film på Netflix. Noen tips?Veldig det[emoji849] hva gjør alle?!
Det er bra126 i dag da.
Skal sies at siden jeg bærer en kanonball i front, så kommanderte stepappa brødrene mine til å hjelpe [emoji28]Så flink! Tar du min også?? Den er gul av pollen inni...
1 seierKengu: hvordan gikk kampene i dag??
Syns da dere har skravlet nok på 30 min spesielt siden jeg har lovet storesøster milkshake før Vi skal finne senga hennes [emoji54]Litt stille her i dag
Heldigvis sier jeg[emoji23]
Blir sur om jeg er tom for klesvask....
Nå er det liv jaSyns da dere har skravlet nok på 30 min spesielt siden jeg har lovet storesøster milkshake før Vi skal finne senga hennes [emoji54]
Ja, var litt fornøyd med det. Og flere skal det bli!Det er bra
Først jobb så fest her
Her er det snart mat så skal jeg se landskamp
Skal prøve å være med i kveld[emoji2] i går sovna jeg på sofaen[emoji28]
Nå blir det taco [emoji7][emoji7]
Nam..!
God kveld forrestenhåper alle har hatt en fin lørdag
![]()
Skal prøve å bli med litt jeg også
Dere har nok å gjøre ihvertfall ja [emoji4]Vært fult program her i dag.
Gutta skulle på kino 14.15, og frøkna og jeg handle inn til barnebursdag i morgen. Så spiste vi middag på McDonald's i dag.
Nå er ungene og jeg alene,samboer skulle på sommerfest med jobben.
Har detGod kveld[emoji2]
Vært en fin men rengtung dag[emoji28]
Har du hatt en fin lørdag?
Sliten. HostetHvordan er formen Sara?
Har detrakk aldri å spise ferdig lunsjen, for var så mye action på jobb, men moro når det er litt å gjøre
egentlig klar for å sove, men må jo bare se en episode eller to av Orange is the New Black først.
![]()