Hvordan har dere det?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Nå er babyene snart ett år allerede og en ny sommer står for tur! Så hvordan har julimammaene det? Har dere begynt å jobbe igjen? Hvordan er hverdagene?
 
Her går alt fint! Litt travelt i heimen da vi pusser opp badet, men det er heldigvis snart ferdig! Jeg begynte å jobbe 18.april og det var faktisk deilig å komme seg litt ut og bruke kroppen på en annen måte! Samtidig som det er veldig godt å komme hjem til mini og samboer!
 
Vi storkoser oss. Nyter virkelig mammalivet, og håper på å ha nr 2 på vei ila året [emoji4] begynte i jobb 29mai, men har jobbet 1dag bare[emoji14] ringevikar[emoji4]
 
Vi har det ganske bra:) begynner på jobb etter sommeren og bhginnkjøring:) tenker på å skaffe oss elbil:p
 
Vi har det ganske bra:) begynner på jobb etter sommeren og bhginnkjøring:) tenker på å skaffe oss elbil:p

Vi har også lyst på elbil! :-D

Vi har det veldig bra! Mini er en drøm! Jeg har fått meg fast jobb og økonomien kommer til å bli så uendelig mye bedre fra august av, det er deilig! Begynner i barnehage i august, og jeg begynner i jobb noen dager etterpå. Håper tilvenningen går greit :)
 
Vi har elbil. Og er så fornøyd. Er ingenting å tenke på ;)
Vi har egentlig signert så det var godt å høre:p har vært busspendler, rart å skulle kjøre hver dag i stedet:eek:
 
Har gått på skole hele tiden og mannen har vært hjemme i pappaperm dette året. Nå vil jeg være hjemme og nyte livet med småen.
Men først 5 uker i asia
 
Back
Topp