Modningstråden:)

Her har alt plutselig blitt bedre. Fysisk altså... Psykisk er jeg svært hormonell om dagen[emoji85]
Magen har sunket. Veldig varierende med ingen til lite utflod. Bekkenet er ikke vondt og jeg har kunnet gå lange turer med hunden både i går og i dag. Kramper i bena merker jeg lite til. Og pusten er mye bedre. Kan til og med sove på ryggen.. Håper inderlig at dette betyr at han nærmer seg utgangen.. [emoji28] På en måte så burde jeg vært takknemlig og nytt vært sekund med en kropp som endelig fungerer litt igjen, men vil bare ha han ut nå. Føler jeg har så dårlig kontroll på om han har det bra inni der nå.. Blæ! Hormorner[emoji85]
 
Herlighet, nå har jeg vært på toalettet og tisset myyye tre ganger den siste halvtimen.
Er dette vanlig?
Er 41+5 når vi runder tirsdag.
Blir satt i gang om to dager om ikke noe annet skjer.
 
Herlighet, nå har jeg vært på toalettet og tisset myyye tre ganger den siste halvtimen.
Er dette vanlig?
Er 41+5 når vi runder tirsdag.
Blir satt i gang om to dager om ikke noe annet skjer.

Ja ervisst vanlig å tisse masse før fødsel er i gang :D kanskje det skjer idag eller imorgen? Håper det skjer av seg selv så du slipper å bli satt igang :) <3
 
Ja ervisst vanlig å tisse masse før fødsel er i gang :D kanskje det skjer idag eller imorgen? Håper det skjer av seg selv så du slipper å bli satt igang :) <3

Har ikke skjedd noe mer i løpet av natten, så vi får bare se om det skjer noe i løpet av dagen da [emoji85]
 
Murrer og murrer...
Vet ikke om det er best å kjenne mye, men ikke noe som skjer, eller å ikke kjenne noe :rolleyes:
 
Ugggghhh ikke en dritt som skjer her. Nå er jeg egentlig bare klar for å bli satt i gang om noen dager. Har absolutt ikke noen tro lenger på at dette starter av seg selv.
Frustrert og lei akkurat nå. :-(.
41+5!!
 
Ugggghhh ikke en dritt som skjer her. Nå er jeg egentlig bare klar for å bli satt i gang om noen dager. Har absolutt ikke noen tro lenger på at dette starter av seg selv.
Frustrert og lei akkurat nå. :-(.
41+5!!

Æsj :( er det torsdag du blir evt satt igang eller?
 
Ja skal på sykehuset om morgenen for kontroll, og da kan jeg få satt inn ballong om ikke noe er skjedd. :-/
Så forbereder meg bare på det egentlig.
Du er god! Har gått lenge du nå. Du er ikke alene, men det er kjedelig å gå så langt over. Håper du får slappet godt av før den store dagen i morgen [emoji8][emoji8]
 
Her skjer det ingenting. Hadde noen sammentrekninger i går og i natt. Men,nå er det ingenting,bortsett fra noe slim med litt blod i.
 
Litt lei nå.... Fra å endelig ha litt energi og fikk tatt litt etterlengtet husvask, til å ligge å sove mesteparten av dagen. Med murring hele tiden i korsryggen som verken øker eller gir seg. Noen kynnere har det vært, men ingenting som øker på :arghh: men har no fått gjort nr 2 3 ganger på 1 time. Men har ingen forhåpning at noe er på gang. Bare lei og sutrete
 
Hmmm. I dag la jeg merke til at magen har sunket. Den gjorde jo det for lenge siden, og da ble det lettere å puste. Men nå i dag henger den skikkelig, og jeg ser det godt selv. Håper det betyr at noe Skjer!
 
Hmmm. I dag la jeg merke til at magen har sunket. Den gjorde jo det for lenge siden, og da ble det lettere å puste. Men nå i dag henger den skikkelig, og jeg ser det godt selv. Håper det betyr at noe Skjer!
Spennende! Her har jeg en del kynnere, men kjenner de ikke med mindre jeg har hånda på magen.
 
Back
Topp