Shopper du mye til barnet?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Shopper dere mye? Klær? Leker? Handler dere helst på nett eller i butikk?

Har dere forresten sett alt det fine som finnes på Bluum? Er det noe fra den nettbutikken som kan friste som topp 100 premie kanskje?? Topp 100 juni kommer om to dager, følg med ;)
 
Ingen som bruker å handle mere enn man må?
 
Vi arvet masse fra fetteren til lille heldige :) kjøpte 3 antrekk i strl 50 og noen shorts nå da sola stekte:) men det er alt:) ellers har vi fått mye stelleting og klær i gave. Bleier og tørrkluter er nesten eneste som står på handlelista for han her:) hr lært at det ikke er noen vits å kjøpe for mye av noe i samme størrelse. Verken bleier eller klær. Plutselig passer de ikke det lenger...
 
Fikk høre av "alle" hele Tideb at jeg burde vente med å kjøpe klær. Vi har arvet veldig mye, og fått veldig mye i gave når folk har kommet på besøk. Jeg kjøpte masse klær i str 62 da hun fremdeles lå i magen, gleder meg til det passer!
 
Shoppet mest før han kom. Ser nå når han etterhvert begynner med 68 vil vi ha lite klær og må nok handle litt inn. :)
 
Har ikke handlet noe tøy omtrent til babyen. Fikk en del i 62 som jeg og mannen byttet i str.68 da vi ikke vil rekke å få brukt alt i 62.
 
Tips: Det er jo salg på Barnas hus på klær nå :D
 
Handler litt, men ikke mye. Hadde klær etter storesøster. Så det går mer i om jeg finner et plagg jeg bare må ha. Og siden jeg sjeldent er i byen og kun handler i butikk, blir det ikke mye.
 
Back
Topp