Våre graviditetstester [emoji173]

Hurra for stigning på CBD :D

IMG_1667.jpg
 
Hei! :hello

Jeg og min samboer fant ut at vi ønsket å få et barn før jeg ble 30. Jeg har en datter fra tidligere, hun blir 5 i september.

Uansett, så fjernet jeg hormonspiralen min den 11 mai.

Etter 1 uke begynnte jeg å bli trøtt, og kjente at jeg hadde litt lite temperament :bored: Så kom ikke mensen, men det tenkte jeg at det var pga at jeg akkurat har fått tatt ut hormonspiralen.

Jeg hadde 2 tester liggende, og fant ut at nå skal jeg ta en bare for å sjekke (trodde overhode ikke at jeg var gravid allerede) Men joda, den var positiv!:eek: (den 1 tok jeg i går morges) Jeg tok enda en i dag tidlig, og den var også positiv:rolleyes:
Men litt usikker på hvor langt jeg er på vei....men hvis jeg skal tippe ut i fra når vi hadde sex etter hormonspiralen ble tatt ut, er jeg ca 4+4 på vei....kan ikke regne ut fra sist mensen, da jeg har hat konstante småblødninger hele perioden jeg har hatt hormonspiralen inne :mad:

Jeg skal kjøpe meg en med uke indikator i morgen :)

gravid.jpg

den nederste er fra i dag!
 
Jeg og min kjære har akkurat begynt pp1, og jeg lurer litt på når en burde teste om en er gravid, er 7dager siden antatt el. Har ikje kjøpt el-test enda.. men når bør jeg ta graviditetstest?
 
Jeg og min kjære har akkurat begynt pp1, og jeg lurer litt på når en burde teste om en er gravid, er 7dager siden antatt el. Har ikje kjøpt el-test enda.. men når bør jeg ta graviditetstest?

Kanskje sånn 12 dager etter el? Men det er vanlig også at noen ikke tester før mensen skal ha kommet som er stort sett 14 dager etter el :)
 
Her er min[emoji173]️[emoji173]️
955e719c57cc1277ea81405f18dcc848.jpg

Blir en test til tenker jeg om ei uke eller to[emoji6] Har igjen en digital og da er jeg ferdig med testingen[emoji4]
 
IMG_1673.JPG Dette er de siste strimlene jeg tok denne gangen, for nå tror jeg ikke de kan bli særlig sterkere :D
 
c782c74ce2fd75a5bcfaadeea8a782b4.jpg


Fant en strimmel når jeg ryddet på badet, og måtte selvfølgelig ta den [emoji28] Hadde akkurat vært på do og drukket mye, så mulig den hadde vært enda sterkere på morgenurin. Men det er artig å se at teststreken popper opp med en gang testen dyppes [emoji7] 6+2 idag [emoji173]
 
Back
Topp