Modningstråden:)

Vært til ny modningsakupunktur, morsomt å se hvor de forskjellige jordmødrene setter nålene, idag fikk jeg litt flere nåler på et par andre plasser enn tidligere :)

Ble også strippet av gynekolog med veldig hardhendte fingre :D 3 cm åpning ytterst, men livmorhalsen er fortsatt litt for lang til at hun trodde fødsel var rett rundt hjørnet. MEN, det sa hun sist svangerskap også, og da fødte jeg dagen etter :rolleyes: hun tøyde og irriterte det hun kunne og jeg fikk skryt som holdt meg så rolig mens hun holdt på :hilarious: så jeg lever i håpet :D må få med mannen på litt action i kveld, så krysser vi fingrene :D
 
Slimproppen gikk i dag etter sex [emoji38] har hatt løs mage/diaré i 4 dager. Kjenner at kynnere begynner å ta tak bak i ryggen nå og de er relativt tette/ofte [emoji87][emoji4] termin om to dager..
 
Det har begynt å komme slim(?) på papiret. Kan det være slimproppen? Det var blankt, seigt og luktfritt. Haha, her sjekkes det nøye! :p

Så aldri noe til den forrige svangerskap, så har jo ingen erfaring.
 
Det har begynt å komme slim(?) på papiret. Kan det være slimproppen? Det var blankt, seigt og luktfritt. Haha, her sjekkes det nøye! :p

Så aldri noe til den forrige svangerskap, så har jo ingen erfaring.
Min gikk i går, det var en seig gulaktig klump med blodspor i seg. Man skal klare p se forskjell på den og vanlig utflod. Om du takler ekle bilder så kan du Google, da finner du ut kjapt om det var den :p
 
Det har begynt å komme slim(?) på papiret. Kan det være slimproppen? Det var blankt, seigt og luktfritt. Haha, her sjekkes det nøye! :p

Så aldri noe til den forrige svangerskap, så har jo ingen erfaring.

Jeg trodde slimproppen gikk igår, fordi jeg har ikke hatt utflod på flere uker og igår kom det plutselig slim flere ganger når jeg tørket meg etter dobesøk. Idag er jeg ikke tvil, slimproppen gikk tidlig idag. Slimet igår var nok bare ett forvarsel hos meg.
 
Min gikk i går, det var en seig gulaktig klump med blodspor i seg. Man skal klare p se forskjell på den og vanlig utflod. Om du takler ekle bilder så kan du Google, da finner du ut kjapt om det var den :p

Jeg trodde slimproppen gikk igår, fordi jeg har ikke hatt utflod på flere uker og igår kom det plutselig slim flere ganger når jeg tørket meg etter dobesøk. Idag er jeg ikke tvil, slimproppen gikk tidlig idag. Slimet igår var nok bare ett forvarsel hos meg.

Spennende! Kommer mer i dag og det er fortsatt helt blankt og veldig seigt. Ser ikke ut som utflod i det hele tatt. Så da har den kanskje begynt å gå da :)

Har googlet og den ligner på noen av bildene. (Andre bilder var veldig forstyrrende, så ble et kjapt søk. Haha)
 
Ja, da gikk vannet mitt i dag tidlig og har hatt videre lekkasje + at slimproppen har gått. Vært på sykehuset for sjekk og alt står bra til med den lille i magen. Siden jeg ikke har noen jevnlige rier enda så fikk jeg dra hjem for og hvile og slappe av og skal tilbake i 17-tiden om det ikke har tatt seg opp med rier til da. Så.. da vil jeg jo tro at babyen i magen melder sin ankomst i løpet av 1-3 døgn? Kanskje? Jeg er førstegangsfødende så det her er veldig spennende :) Håper i grunn det går fort og minst mulig smerter.
Gleder meg til å hilse på tuppa :)
 
Ja, da gikk vannet mitt i dag tidlig og har hatt videre lekkasje + at slimproppen har gått. Vært på sykehuset for sjekk og alt står bra til med den lille i magen. Siden jeg ikke har noen jevnlige rier enda så fikk jeg dra hjem for og hvile og slappe av og skal tilbake i 17-tiden om det ikke har tatt seg opp med rier til da. Så.. da vil jeg jo tro at babyen i magen melder sin ankomst i løpet av 1-3 døgn? Kanskje? Jeg er førstegangsfødende så det her er veldig spennende :) Håper i grunn det går fort og minst mulig smerter.
Gleder meg til å hilse på tuppa :)

Lykke til :)
 
Ja, da gikk vannet mitt i dag tidlig og har hatt videre lekkasje + at slimproppen har gått. Vært på sykehuset for sjekk og alt står bra til med den lille i magen. Siden jeg ikke har noen jevnlige rier enda så fikk jeg dra hjem for og hvile og slappe av og skal tilbake i 17-tiden om det ikke har tatt seg opp med rier til da. Så.. da vil jeg jo tro at babyen i magen melder sin ankomst i løpet av 1-3 døgn? Kanskje? Jeg er førstegangsfødende så det her er veldig spennende :) Håper i grunn det går fort og minst mulig smerter.
Gleder meg til å hilse på tuppa :)

Lykke til! :)
 
Ja, da gikk vannet mitt i dag tidlig og har hatt videre lekkasje + at slimproppen har gått. Vært på sykehuset for sjekk og alt står bra til med den lille i magen. Siden jeg ikke har noen jevnlige rier enda så fikk jeg dra hjem for og hvile og slappe av og skal tilbake i 17-tiden om det ikke har tatt seg opp med rier til da. Så.. da vil jeg jo tro at babyen i magen melder sin ankomst i løpet av 1-3 døgn? Kanskje? Jeg er førstegangsfødende så det her er veldig spennende :) Håper i grunn det går fort og minst mulig smerter.
Gleder meg til å hilse på tuppa :)
Så spennende!!!! Masse lykke til!!! Når har du termin?
Jeg ble helt på tuppa og på gråten fordi jeg elsker når andre går i fødsel :hilarious:
 
Så spennende!!!! Masse lykke til!!! Når har du termin?
Jeg ble helt på tuppa og på gråten fordi jeg elsker når andre går i fødsel :hilarious:
Tusen takk, og takk til dere andre å :) Har ultralydtermin 26.juni. og mensentermin 9.juni. jeg selv har tenkt rundt 14.juni. uansett så er dette veldig spennende. Har jevnlige sammtrekninger/rier. Smerten varer i ca 1 min før det dabber av. Også går det alt i fra et par min til 10-15 min før neste kommer. Så er vel ikke fullt med skikkelig rier enda.
 
Bekkenløsning (hatt siden uke 26 ca da men..)
Sliten og trøtt
Mensenmurringer
Stikker noe sykt noen ganger nedentil :-o
Kraftigere og hyppigere kynnere

38 uker på vei.
 
Back
Topp