Ja trenger detHøres ut som en fin dagHerlig å slappe av litt også!
![]()
Var en hektisk dag i går, og i morgen skal vi til mamma
Og juni er en hektisk mnd, og vært noe hver helg den siste mnd... Så godt å slappe av litt og.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja trenger detHøres ut som en fin dagHerlig å slappe av litt også!
![]()
Ja, da kan det høres ut som du trenger å ta deg igjen litt når du får mulighetenJa trenger det
Var en hektisk dag i går, og i morgen skal vi til mamma
Og juni er en hektisk mnd, og vært noe hver helg den siste mnd... Så godt å slappe av litt og.
Har det kommet en ny Charlie og sjokoladefabrikken?
Tja de aller fleste arabiske land har sin egen versjon [emoji4]Grått og kjedelig her også! Hva er Molokhia? Er det mat fra Egypt?Haha, kjekt for den lille å få prøve seg litt på kjøkkenet også
Hvitløk skrelles jo med hendene så det går vel greit
![]()
Jeg slapper av mens mannen er ute å besøker familien sin. Så skal jeg lage sein middag så han får mat når han skal bryte fastenBlir seinere og seinere hver dag nå. Jeg sovner ofte i den tiden han begynner å spise.
![]()
Han har fastet norsk tid de siste fem årene, så for han går det vel egentlig greit.. Han har fortsatt mer energi enn meg. HahahTja de aller fleste arabiske land har sin egen versjon [emoji4]
Molokhia minner om spinat og de fra Egypt serverer ofte med biffkjøtt i [emoji4]
Ja og skal litt over en hvitløk oppi så greit med hjelp [emoji6]
Huff ja, lettere å følge mekka sånn sett, hvordan går det med han på dagene da?
Jepp, trenger det.Ja, da kan det høres ut som du trenger å ta deg igjen litt når du får mulighetenMan må tross alt ta vare på seg selv også
![]()
Ok [emoji4]Det har blitt laget tre filmer av Charlie og sjokoladefabrikken og den med Johnny Depp er den nyeste[emoji4]
Ja, da ble det jo virkelig langhelg!Jepp, trenger det.
Men jeg har fri tirsdag og onsdag også til uka, så ble langhelg på meg nå [emoji6]
Har fri onsdager vanligvis.Ja, da ble det jo virkelig langhelg!Det er jo herlig da!
Er det lenge til du skal ha ferie?
![]()
Det er fintHar fri onsdager vanligvis.
Begynner ferie uke 27 [emoji4]
Så ikke så lenge.
Men du er gravid og unnskyldt [emoji23]Han har fastet norsk tid de siste fem årene, så for han går det vel egentlig greit.. Han har fortsatt mer energi enn meg. Hahah [emoji14]
Jeg tror jeg må google Molokhia og se! Høres spennende ut![]()
Jeg googlet det nå, og ser jo at jeg har blitt servert det hos svigermor! Haha, jeg husker aaaaldri navn på mat.... Men det var godt da!Men du er gravid og unnskyldt [emoji23]
Mannen her tror jeg skal følge mekka nå, hab sleit skikkelig med konsentrasjonen på jobb, mest fordi han jo ikke akkurat fikk nok søvn.
Du får høre med mannen om han har hvert borti det, vi syns det er veldig godt ihvertfall, og serverte det i privat navnefest og ble hodt mottatt [emoji4]
Gleder meg til det [emoji16]Det er fint![]()
Har dere noen planer for ferien, eller skal dere være mest hjemme?Gleder meg til det [emoji16]
De andre tar ferie ei uke før meg [emoji4]
Nupp. Våkna av meg selv. Var så varmt på rommet gitt [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] og ingen full mann som vekte deg heller vel [emoji23][emoji23][emoji23]
Her er det uketimer, 10, 15 eller full plass. Veldig greit. Ved behov kan man avtale turnus ogsåSkulle ønske Sfo var så fleksibel her, men her må vi velge dager... Og det er ikke så lett når jeg går turnus og har tidligvakt hver tredje dag...
Og vi fikk enda en ekstra på døra når maten var nesten klar...Hehe godt med ivrige unger da [emoji6]
Jeg reagerte på p piller mer enn jeg var klar over før jeg sluttet. Så det vil jeg ikke. Men spiralen tror jeg har vært grei så langt. Var ikke noe godt å sette den inn da, det synes jeg ikke.Jeg er så redd for å sette inn. Og jeg reagerer så ille på hormoner.
Adrenalinaprøyte i tilfelle anafalytisk (allergisk) sjokk.Ja, vil sjekke det så ikke vi gir henne noe og hun får en kraftig reaksjon. Så vi står over stenfrukt enn så lengeStemmen hennes forandret seg da hun gråt, og hun slimet veldig så fikk inntrykk av at hun hovnet litt. Hva er epipen?
Haha ja lett å kjenne igjen ihvertfall [emoji6] ikke alltid lett å huske navn på ulike ting, også laget de mye med andre grønnsaker slik som okra og det forverrer jo ting [emoji54]Jeg googlet det nå, og ser jo at jeg har blitt servert det hos svigermor! Haha, jeg husker aaaaldri navn på mat.... Men det var godt da!![]()