Hvis tempen er konsekvent høyere, burde det ikke ha noe å si for å finne ELNy høy temp idag, men usikker på om jeg skal tempe videre? Tar jo progesteron og har allerede merket at det gjør tempen høyere enn normalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis tempen er konsekvent høyere, burde det ikke ha noe å si for å finne ELNy høy temp idag, men usikker på om jeg skal tempe videre? Tar jo progesteron og har allerede merket at det gjør tempen høyere enn normalt.
Hvis tempen er konsekvent høyere, burde det ikke ha noe å si for å finne EL
Tja, er jo like greit å bare tempe videre, tenker jeg.EL har jeg funnet, men tenkte på nå i dpo-land![]()
Jeg har bare tempet enn full pp så langt, men da steg tempen ca. 0,5 grader etter EL [emoji4]Hvor mye stiger tempen til folk ca ?Har ikke hatt noe temp hopp enda ligger rundt 36,10-36,30 ish
så vet ikke hvor stort hoppe som er normalt ? (folk har gjerne forskjellige men hopp men greit å høre erfaringer )
Jeg har bare tempet enn full pp så langt, men da steg tempen ca. 0,5 grader etter EL [emoji4]
Nei, i løpet av to dager [emoji4] deretter holdt den seg jevn (+/- 0,1 grader) til 13 dpo. Da begynte den å synke, og to dager etter var TR på plass.0,5 grader i forhold til dagen før ? Holdt den ser på samme temp etter på ? jeg vet den skal være høy men si den steg til 37 fks, holdt den seg jevn rundt 37 etterpå ?
Okay, satse på jeg har en stigninge i morgenog at den ikke synker igjenNei, i løpet av to dager [emoji4] deretter holdt den seg jevn (+/- 0,1 grader) til 13 dpo. Da begynte den å synke, og to dager etter var TR på plass.
Bare hyggelig [emoji4] krysser fingrene for at tempen din holder seg høy [emoji4]Okay, satse på jeg har en stigninge i morgenog at den ikke synker igjen
Tusen takk for svar![]()
Det kan vel ikke være rett med noe annet enn CD19?! Evt 18 hvis tempen ikke er til å stole på?Tror (og håper virkelig!) at FF bare tuller med meg nå. Krysset har blitt flytta fra CD16, og det må være feil, vel?!![]()
Det kan vel ikke være rett med noe annet enn CD19?! Evt 18 hvis tempen ikke er til å stole på?
Den ser veldig positiv ut![]()
Denne er vell helt helt positiv? [emoji2] Og da må sksjeinnleggelse skje i løpet av dagen? [emoji28]
Jepp - kjør på!!![]()
Denne er vell helt helt positiv? [emoji2] Og da må sksjeinnleggelse skje i løpet av dagen? [emoji28]
Jepp - kjør på!!