Vi som temper

Hvis tempen er konsekvent høyere, burde det ikke ha noe å si for å finne EL

EL har jeg funnet, men tenkte på nå i dpo-land :) Tar bare progesteron fra EL til IKM (eller lengre om gravid)

IMG_3723.jpg

Der kom krysset 6 dpo er jeg.

Hvor mye stiger tempen til folk ca ?:) Har ikke hatt noe temp hopp enda ligger rundt 36,10-36,30 ish :) så vet ikke hvor stort hoppe som er normalt ? (folk har gjerne forskjellige men hopp men greit å høre erfaringer )

Hvor mye stiger tempen til folk ca ?:) Har ikke hatt noe temp hopp enda ligger rundt 36,10-36,30 ish :) så vet ikke hvor stort hoppe som er normalt ? (folk har gjerne forskjellige men hopp men greit å høre erfaringer )
Jeg har bare tempet enn full pp så langt, men da steg tempen ca. 0,5 grader etter EL [emoji4]

0,5 grader i forhold til dagen før ? Holdt den ser på samme temp etter på ? jeg vet den skal være høy men si den steg til 37 fks, holdt den seg jevn rundt 37 etterpå ?
Nei, i løpet av to dager [emoji4] deretter holdt den seg jevn (+/- 0,1 grader) til 13 dpo. Da begynte den å synke, og to dager etter var TR på plass.

Kan dette stemme? :o

5708dfd8fc997fc0a4b78be0a0cf2d3c.jpg

Kan jo forsåvidt stemme, men syns det var veeeldig tidlig.

Her er grafen sammenlignet med min første gravidgraf.

813283d2fb3fb001add2d267c345fc07.jpg

Det kan vel ikke være rett med noe annet enn CD19?! Evt 18 hvis tempen ikke er til å stole på?

Da har vi hvertfall bommet totalt med aksjeinnlegging denne mnd, pga sykdom og levering av sædprøve[emoji53] Var hos gyn CD13, og han mente EL ville bli på ca CD17, så med positiv test CD16, regna jeg med EL dem dagen eller dagen etter.. jaja, får prøve igjen neste mnd da[emoji12]

Back
Topp