Hvor fort får man brev om OUL?

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Hvor lang tid tok det fra fastlegen/jordmor sendte inn søknad om fødeplass på sykehus, til dere fikk brev med innkalling til OUL i postkassa?

Har ventet 1,5 uke... *utålmodig* [emoji5]

Tok en uke akkurat her

Fikk det noen få dager etter fastlegen sendte søknaden :-) så det gikk ganske raskt! Sikkert like rundt hjørnet hos deg å [emoji16]

Ååå.... så heldige dere er! Jeg har så lyst å få det brevet snart! Nå er kommer det vel ikke noe post før tirsdag, tidligst pga pinsen. Tilhører noen ahus?

Jeg tilhører Ahus :) Legen min sendte søknad på tirsdag så jeg regner med det går noen dager til.

Jeg tilhører Ahus :) Legen min sendte søknad på tirsdag så jeg regner med det går noen dager til.

Da får vi vente i spenning på brevet sammen [emoji6] Kanskje vi føder sammen også da! [emoji28]

Legen søkte på fredag og jeg fikk brevet igår eller onsdag (går litt surr) :)

Har fått brev med time til OUL, men betyr det at jeg også har fått fødeplass bekreftet?

Jeg regner med at det står i samme brevet?
Du blir vel ikke innkalt til OUL ett sted hvis du ikke får fødeplass samme sted?

Har fått brev med time til OUL, men betyr det at jeg også har fått fødeplass bekreftet?
De pleier å ta oul på det stedet man skal føde :) legen min sa at legekontoret der samarbeider med sykehuset i Kristiansand, så trenger ikke søke fødeplass, det blir der automatisk når jeg skal på oul :) hvis jeg hadde foretrukket Flekkefjord så hadde hun måttet søke fødeplass for meg :)

De pleier å ta oul på det stedet man skal føde :) legen min sa at legekontoret der samarbeider med sykehuset i Kristiansand, så trenger ikke søke fødeplass, det blir der automatisk når jeg skal på oul :) hvis jeg hadde foretrukket Flekkefjord så hadde hun måttet søke fødeplass for meg :)

Takk for svar :)

Spent på hvor lang tid det tar jeg å. Blir sendt inn på onsdag her. Også ahus. De har ikke brukt mer enn rundt ei uke før syns jeg å huske

Back
Topp