☆ Skravletråd Mai ☆

Ja, en herlig gutt Med et tidvis heftig temperament rett nok, men likevel. Herlig. Og nå gleder han seg ti lden spennende historien om tidstyven og generelt å lese historier og få poeng og gå opp i nivå og få premie på biblioteket og ja i det hele tatt. Det skal leses i sommer!
Så utrolig flink og motivert han er!
 
Snart snart snart kan jeg legge ut topp 100 juni!! Gleder meg. Håper dere vil like den lille twisten moderatorene har kommet på denne gangen [emoji23][emoji23]
 
Så koselig:) det var snill venninne da:D
Hun er helt knall!! Sånn gullegod dame man aldri får nok av. Vokst opp sammen siden vi var 4 år, men falt litt fra hverandre som voksne. Nå flytter hun tilbake hit til byen rett ved meg, om bare 2 uker! Gleder meg som en liten unge! [emoji4][emoji4][emoji4]
 
Hun er helt knall!! Sånn gullegod dame man aldri får nok av. Vokst opp sammen siden vi var 4 år, men falt litt fra hverandre som voksne. Nå flytter hun tilbake hit til byen rett ved meg, om bare 2 uker! Gleder meg som en liten unge! [emoji4][emoji4][emoji4]
Å så kjekt! Heldig dere er som kommer nærmere hverandre igjen :D
 
Hun er helt knall!! Sånn gullegod dame man aldri får nok av. Vokst opp sammen siden vi var 4 år, men falt litt fra hverandre som voksne. Nå flytter hun tilbake hit til byen rett ved meg, om bare 2 uker! Gleder meg som en liten unge! [emoji4][emoji4][emoji4]
Så moro :D :D det er jo helt topp :D så gøy å ha sånne folk i livet :D
 
Back
Topp