Engangsstønad.

Zickaa

Flørter med forumet
Septembergull'17
Sendte søknad om det i går, mandag (26+4). Noen som har erfaring om hvor lang tid det tar? Regner ikke med at det er så fryktelig mange her inne som har søkt om det enda, og så jo at behandlingstiden var på ca 6 uker i mitt fylke, men tenker om noen har tidligere erfaring de vil dele? :joyful:

Når jeg søkte i forrige svangerskap, tok det ikke lange tiden! Husker ikke hvor lang tid, men hadde god nok titt til innkjøp og slikt! :)

Forrige gang hadde jeg pengene på konto et par dager etterpå :D

Er det ikke litt dumt å få de så tidlig? Dette er vel penger dere skal ha under hele permisjonen?

Jeg er student, så vil få fra Lånekassen mens jeg er permitert i tillegg. En del av engangsstødnaden vil gå til å kjøpe noe utstyr og gjøre alt ferdig til hun kommer. :) Samboer er også i jobb, så vi klarer oss. Mesteparten vil selvsagt bli spart. :)

Når jeg søkte i forrige svangerskap, tok det ikke lange tiden! Husker ikke hvor lang tid, men hadde god nok titt til innkjøp og slikt! :)
Så kjekt! Får håpe det ikke tar lange tiden her heller. :D

Vi er ganske heldige som har såpass mange muligheter, økonomisk, i vår situasjon her i landet. :cat:

Vi er ganske heldige som har såpass mange muligheter, økonomisk, i vår situasjon her i landet. :cat:

Det er vi!
Min far kunne ikke fatte hvorfor hannes skattepenger måtte gå til gravide damer som absolutt måtte sette barn til verden. Sa til han jeg fatter ikke hvorfor mine skattepenger må gå til å dekke hans utgifter på medisiner for høyt blodtrykk og høyt kolesterol, ikke min feil at han trenger dem. Hvorpå han svaret "betaler du skatt?"
Mannen er snart 70, men [emoji23]

Det er vi!
Min far kunne ikke fatte hvorfor hannes skattepenger måtte gå til gravide damer som absolutt måtte sette barn til verden. Sa til han jeg fatter ikke hvorfor mine skattepenger må gå til å dekke hans utgifter på medisiner for høyt blodtrykk og høyt kolesterol, ikke min feil at han trenger dem. Hvorpå han svaret "betaler du skatt?"

Lol[emoji23]

Det er vi!
Hahahaha, for et supert svar av deg! :knegg:

Hahahaha, for et supert svar av deg! :knegg:

Glimter til innmellom, spesielt til min gamle tunghørte far som ikke tar sarkasme og ironi overhodet [emoji23] Gammal staut nordlenning, vokst opp på poteter og kål i ei bygd uten strøm og vann, ikke vant til å bare "få" ting [emoji23]

Glimter til innmellom, spesielt til min gamle tunghørte far som ikke tar sarkasme og ironi overhodet [emoji23] Gammal staut nordlenning, vokst opp på poteter og kål i ei bygd uten strøm og vann, ikke vant til å bare "få" ting [emoji23]
De er herlige i den alderen! [emoji23]

De er herlige i den alderen! [emoji23]

Et skikkelig sjarmtroll! Prøvde å ringe han en dag, men han hørte jo ikke et ord av hva jeg sa helt til jeg spurte om hvorfor han ikke brukte høreapparatene sine, da kom han med årets svar: "nei det e førr gammelt folk mæ dårli hørrsel, det træng e itje". Gi den mannen en oscar!

Et skikkelig sjarmtroll! Prøvde å ringe han en dag, men han hørte jo ikke et ord av hva jeg sa helt til jeg spurte om hvorfor han ikke brukte høreapparatene sine, da kom han med årets svar: "nei det e førr gammelt folk mæ dårli hørrsel, det træng e itje". Gi den mannen en oscar!
Hahahaha, jeg ler så jeg nesten detter ut av sofaen!:laughing021

Back
Topp